Terug naar overzicht
Wij hadden Jozefien de Feyter, heel tevreden over. Dacht dat het 300 euro was. Groetjes
Wij hadden Merry Marry (zang en piano) en we hebben 250 euro betaald!We waren enorm content van hen en iedereen sprak erover dat het zo mooi was. http://merrymarrylivemuziek.spaces.live.com GroetjesAns
Wij hebben Chelsy (400euro) voor tijdens de viering en Puszta ensemble voor buiten aan de kerk en voor de receptie (525euro)
www.duas.be Wij betaalden geen 200€.Groetjes
wij vragen de zus van een heel goeie vriendin met haar bandje..4 personen met gitaar, piano, 2 zangstemmen , benzine inbegrepen: 125€!maar denk niet dat ik zomaar de namen hier kan dorogeven, want ze doet dit eerder als vriendendienst..ik zou op zoek gaan dus naar kennissen of vrienden van kennisen die knn zingen!want anders betaal je je blauw!succes
wij zouden ook graag live-muziek hebben,ons thema is spaans,.... Ik ga ook eens in mijn vriendenkring proberen te zoeken!
wij hebben het groepje moscow voor 300 euro! ze hebben ook een website!groetjes
Wij hadden David en Koen (www?davidenkoen.net) en zij vroegen 350 euro inclusief verplaatsing, want daar vragen velen ook erg op door. Ik vond die prijs in vergelijking met andere offertes echt wel redelijk voor een duo en het resultaat was werkelijk prachtig! Ik heb geen spijt gehad van mijn keuze.Veel succes!
hey,Ik heb via mijn visagiste iemand gevonden. Haar nichtje is zangeres en speelt in een band.Wij betalen 80€ voor een zangeres en een akoustische gitarist. Belachelijk weinig, wij zijn van plan om dat naar boven af te ronden. Ze hebben er per slot van rekening ook voorbereidingswerk aan.Groetjes,Caroline