Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zonnebank

1-2-2010 17:58:25
Hallo

Ik vroeg me af hoe lang op voorhand ik best begin aan een zonnebank kuur om niet te wit te zijn op onze trouwdag.
Het is niet mijn bedoeling superbruin te zijn, maar gewoon een basislaagje.
Hoeveel keer zou ik dan onder de zonnebank moeten? En vooral, rond wanneer zou ik best beginnen?
Onze trouwdag is 29/05.

Bedankt en groetjes,
Truus

Truus
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1187

wendy
24-8-2010
 Meld misbruik1-2-2010 18:16:36

Hey Truus ,

Ik heb lang op een zonnebankcenter gewerkt , en als je einde mei trouwt zou ik beginnen , begin mei .
Bruin je makkelijk dan zou ik 1 keer per week gaan een 15a20 minuutjes.
Bruin je heel slecht dan zou ik 2 maal per week een 12 tal minuutjes gaan.
Ik wens je alvast een mooi dag toe ;-)
Grtjs wendy

liesbeth
7-5-2010
 Meld misbruik1-2-2010 18:24:37

Ik trouw 7 mei, ik ben al begonnen van voor kerstmis.
Ik bruin helemaal niet snel daarmee
Ik probeer 2x per week 16 min te gaan. Maar dikwijls blijft het bij 1x per week.
Kwestie van tijdsgebrek ;)
xxxxxxxxLiesbeth

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik1-2-2010 19:11:32

Hehe ik herken mij in Liesbeth haar berichtje.
Ik ben ook vrij bleek en trouw in augustus en ben sinds 2weken begonnen met 2keer/week te gaan. Maar ik hou dit toch niet vol, vandaar da ik zo vroeg begonnen ben zodat ik wa speling heb.

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik1-2-2010 19:20:02

ik ga onder de zonnebank gaan kwestie van een egaal kleurtje te hebben, ik ben nooit bruin (en echte bleekscheet die bijna niet bruint), dus zou raar zijn om dan plots bruin te zijn op mijn trouw :-)

Ik ga twee maand ervoor beginnen naar de zonnebank gaan om gewoon een egaal wit kleurtje te hebben

Eva

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik1-2-2010 19:51:11

Ik ben van halverwege januari begonnen met men zonnebankkuur en probeer 2 maal in de week te gaan. Wij trouwen in april.

groetjes
Petroeska

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik1-2-2010 20:31:54

Ik trouw in april en ga al sinds december onder de zonnebank. Ik wou tegen mijn eerste pas al een mooi bruin kleurtje hebben.
Ik zou je aanraden om er op tijd mee te beginnen, zo dat je ook wat kan wennen aan je bruine kleur, en je proefmakeup gedaan kan worden met je huidskleur van op de trouw.

Kim
29-5-2010
 Meld misbruik1-2-2010 21:39:58

Hey,

Wij trouwen ook op 29/5 en 'k had er ook al eens aan gedacht, maar door tijdgebrek, blijf ik het maar uitstellen.
'k denk da'k begin maart ga proberen te beginnen, dan is het nog 3 maanden. 'k ben ook een bleke, maar een beetje kleur zal ik dan hopelijk wel hebben eind mei.
groetjes
Kim

Sharon
29-5-2010
 Meld misbruik2-2-2010 8:35:55

Hey,

Wij trouwen ook op 29/05.
Ik denk dat ik vanaf nu elke week ga proberen om er eens onder te liggen. Ik moet op 24/02 voor mijn eerste pas, zou leuk zijn als ik dan al een mooi kleurtje heb!

Groetjes,

Sharon

Patricia
13-8-2010
 Meld misbruik2-2-2010 13:11:44

Ik ben een echte bleekscheet en ik ga voor brushing. Dat is eigenlijk bruinen zonder zon maar dat wordt dan op je lichaam gespoten. Geeft een zeer mooi effect. Ik hoef niet bruin bruin te zien, dus na een 3-tal keren is het wit eraf!

monica
22-5-2010
 Meld misbruik3-2-2010 9:40:00

ik trouw weekje voor jou (22/5) en ik ben helemaal nog niet bezig; Ik was van plan rond maart te beginnen, dan heb ik een kleine 3 maanden.. das volgens mij toch zeker voldoende tijd!
ik bruin nu wel redelijk makkelijk, maar ik ben van plan om vanaf maart 1 keer per week (max 2 keer) te gaan zodat ik niet ineens van bleek naar superbruin ga..das onnatuurlijk.bovendien , wie weet hoe mooi weer het nog wordt in april en begin mei zodat je nog een extra naturel kleurtje erbij opdoet! :-)

ps: let op met die airbrushtanning! een vriendin van mij had het op haar trouw en de plaatsen rond haar oksels waren helemaal oranje afgegaan op haar kleed! al een geluk dat het een makkelijk afwasbaar kleed was (nogal dikke stof) maar dat zou bij mij helemaal niet lukken wan thet is in zijde..

x

Prinses
17-4-2010
 Meld misbruik3-2-2010 17:35:29

Wij trouwen in april en ik ben nu 2 weken geleden de eerste keer naar de zonnebank gegaan. Ik ga om de 3 dagen en lig er 10min onder (de lichtste bank dat er is) Met natuurlijk als bedoeling niet heel bruin te zijn maar het bleke is al wat weg en zo is mijn huid toch voorbereid op onze huwelijksreis :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...