TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evi
17-4-2010
|
1-2-2010 20:29:59
Ik denk dat je jurk dan veel te groot gaat zijn, als je nog zoveel gaat afvallen. Ik was tussen mijn bestelling en eerste pas 3kg kwijt, en had mijn jurk al een maat kleiner besteld, m38 zat maar juist, moest ik meer afvallen was ie te groot.
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
1-2-2010 23:05:58
Ik heb zelf m'n eerste pas nog niet gehad maar hoop tegen dan toch ook 5kilo afgevallen te zijn. Ik heb op dit forum toch nog al gelezen dat er bruidjes 10kilo ofzo afgevallen zijn en dat dit nog aangepast kon worden, maar zeker ben ik wel niet... Misschien zekerheidshalve is naar de winkel bellen?
|
|
Katrien
10-9-2010
|
1-2-2010 23:56:00
Tegen mij is gezegd max 10 kg. Dat zijn 2 kledingmaten en dat zou het maximum zijn dat kan ingenomen worden...
|
|
ines
18-9-2010
|
2-2-2010 10:49:57
hey,
Ik heb mijn jurk zaterdag gaan kiezen en had eerst een 44 die duidelijk te groot was de 42 ging perfect. Ze zei me van probeer niet te veel aan te komen of af te vallen. het verschil in 5 kg ga je niet zo merken maar probeer wat op deze maten te blijven.
Nu was ik wel al wat aan het afvallen omdat het toch wat nodig was en zit ik ook wat in een dilemma. Ik ga gewoon proberen om wat aan mijn armen te werken en mijn buik zodat ik op die plaatsen me beter zal voelen en dan na mijn huwelijk wat aan het grote afvallen beginnen.
maar vraag eens raad aan de winkel. zij zijn deze situaties gewend.
groetjes
|
|
Charlotte
20-7-2010
|
2-2-2010 11:38:24
Toen ik mijn kleed ging kiezen, zeiden ze dat je 1 kledingsmaat verliest wanneer je 8 kilo afvalt, dus dat zou het maximum zijn...
|
|
Kathleen
22-5-2010
|
2-2-2010 12:26:05
hey, tegen mij zeiden ze 5 kilo maximum aangezien dit één kledingmaat is. Ik zou me daar beetje op richten.
Ikzelf wil maar 2 kilo kwijt dus ik zit perfect in mijn marge :o)
groetjes, kathleen
|
|
Ellen
2-7-2010
|
2-2-2010 13:59:13
Tegen mij hebben ze in de winkel gezegd dat je 16kg mag afvallen. Dat zou volgens hen overeenkomen met 2 maten en dat kunnen ze perfect inleggen zonder dat je daar iets in de vorm van het kleed van ziet. Als je meer dan 16kg afvalt kunnen ze natuurlijk ook inleggen maar dan zouden bepaalde stukken niet meer mooi in verhouding zijn dus dat doe je beter niet...
|
|
Ellen
26-6-2010
|
2-2-2010 17:15:21
Beste Saar,
Ik denk dat het ook een beetje van het model van je kleedje afhangt, ik mocht maximum nog 5kg verliezen en niet meer anders moeten ze teveel van mijn bovenstuk innemen en dat zou niet meer mooi uitkomen, zo hebben ze het mij gezegd in de winkel.
Groetjes Ellen
|
|
Caroline
8-8-2009
|
3-2-2010 16:54:03
Hoi Saar,
Ik ben vorig jaar getrouwd en ik ben tussen de bestelling van mijn kleed en mijn 1ste pas 10kg afgevallen. Toen ik mijn kleedje ging kiezen, paste ik net in een 38 (hier en daar spande het wel). Ik had aan de verkoopster laten weten dat ik zeker wilde afvallen. Toch hebben ze een maatje groter besteld, want de verkoopster zei "we horen heel vaak dat ze willen afvallen, maar het lukt niet altijd". Toen ik voor mijn eerste pasbeurt ging, viel die maat 40 natuurlijk bijna recht naar beneden. Maar de naaister van de winkel heeft alles perfect gekregen ook al was het een kleedje uit 1 stuk met bovenaan een aanpassend 'korset-achtig' stuk. Het kleedje is perfect in model gebleven. Ik zou me er dus niet al te veel zorgen in maken hoor! Die naaisters kunnen wel heel wat!! Succes! x, Caro
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|