Terug naar overzicht
Wij!! Ja nu begin ik stilaan toch wat te stressen. Vooral door wat onvoorziene omstandigheden die de laatste weken zijn opgedoken: problemen met zaal/traiteur. Gelukkig is er al een oplossing voor handen. Wat wij nog moeten doen is:menu vast leggenuitnodigingen laten drukkenmisboekje met de priester doornemenbloemen voor de kerkfotograaf de laatste instructies gevendat zal het ongeveer zijn. Denk en hoop ik :-)Wij trouwen in St-Truiden. De wettelijke trouw zal al op 9 april zijn. Waar trouwen jullie en wat moet je nog allemaal doen?Groetjes,Sofie
Wij trouwen ook op 24 april. Ik heb nog veel werk en krijg ook stilaan een beetje zenuwen.de uitnodigingen zijn bij de drukkermisboekje met priester doornementrouwringen gaan halenbloemen en tafeldecoratie... Ik zal de komende 81 dagen nog goed kunnen gebruiken.Groetjes
Hey Stéphanie en co,Wij trouwen ook 24/04 in Zulte (O-Vl) enkel voor de wet.De zenuwen zijn er nog niet echt, maar het besef komt wel dat het heel snel dichterbij komt.Ben vanavond nog bij drukker geweest, uitnodigingen worden volgende week gedrukt,joepie.Wat we nog moeten doen is:*Kostuum kiezen*bruidsboeket kiezen*uitnodigingen versturen (of persoonlijk afgeven)* proef makeup*kleed retoucheren*bh kopen die past onder kleed* menukaarten maken met bijhorend thema (dit was ik bijna vergeten)*eten voorzien voor 's middags* tafelschikking met zaal bespreken* dj liedjeskeuze bespreken* fotograaf nog locatie bespreken*taxi voorzien om 's nachts terug te kerenWat al vastligt/gekocht:*bruidskleed en -schoenen*schoenen bruidegom*juwelen *trouwringen*feestzaal en menu*gemeentehuis*proefkapsel*dj*fotograaf*gastenlijst* openingsdans (dit was nog moeilijkste van allemaal)Als ik nog iets vergeten ben, laat het niet om te zeggen.Groetjes,Liesbeth 24/04/2010