Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 4 dagen

2-2-2010 9:50:26
Dag bruidjes in spe!!!!

Nog 4 dagen en dan is onze grote dag er.
Duimen dat het niet sneeuwt of glad is want onze familie moeten van heel ver komen.

Frida

frida
6-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 938

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik2-2-2010 10:14:50

normaal geven ze voor zaterdag het beste wer van de hele week

ik duim mee voor jou!

Eva

ines
18-9-2010
 Meld misbruik2-2-2010 10:44:52

succes frida,

Het doet me altijd wat als ik weet dat anderen hun dag nu al voor de deur staat.

vergeet niet om ervan te genieten e meid !!!

groetjes

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik2-2-2010 11:19:00

Geniet ervan zaterdag!!

Tina
6-2-2010
 Meld misbruik2-2-2010 14:33:13

Hey Frida

Bij mij is het ook nog 4 dagen!! Een beetje sneeuw mag misschien wel voor de foto's, maar ik hoop ook dat het niet te glad wordt!
Heb je al veel zenuwen? Bij mij valt het voor de moment nog mee!

Groetjes

Tina

Stephanie
10-7-2010
 Meld misbruik2-2-2010 14:56:55

Hoi Frida

Nog niet te zenuwachtig? Ik wens je alvast een hele mooie dag toe! Geniet ervan en breng daarna maar een verslagje uit.

Vele groetjes
Stephanie
10/07/2010

frida
6-2-2010
 Meld misbruik2-2-2010 15:01:28

he bruids in spe!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Tina waar trouw u?
Ik in de Vlaamse Ardennen.
Zenuwen nee niet echt..

Groetjes Frida

Tina
6-2-2010
 Meld misbruik2-2-2010 15:33:29

Ik trouw in temse, Oost-vlaanderen.
Ben je goed voorzien tegen de kou?
Ik heb alleen een stola om me warm te houden! Al een geluk dat we niet te veel buiten moeten zijn!
Ik wou dat het al zo ver was :-)

Groetjes

frida
6-2-2010
 Meld misbruik2-2-2010 15:36:06

he tina,

Ik heb ook alleen maar een stola voor mij te verwarmen maar zal me dicht tegen mijn man houden..
Hahaha
Had graag een bontstolatje gehad maar voor paar uurtjes vond ik echt te duur!!

Groetjes Frida

Tina
6-2-2010
 Meld misbruik2-2-2010 15:48:37

Voila inderdaad! Ons toekomstige mannen moeten ons maar warm houden! :-)

Ik wens je in ieder geval een mooie dag! Heel veel plezier en heel veel geluk in jullie huwelijk!

Groetjes

Daniela
26-6-2010
 Meld misbruik2-2-2010 17:38:04

We zullen voor je duimen dat het weer een beetje meezit !! Want sneeuw is één ding maar ijs, da's een pak minder, eh.
Profiteer er maar van want het zal voorbij vliegen. Alvast gefeliciteerd en een allermooiste dag gewenst !

Sandra
19-12-2010
 Meld misbruik2-2-2010 21:25:00

Hoi Frida ,

Wat leuk ... Eindelijk de grote dag !
Mijn droomdag is reeds 45 dagen achter de rug .
Ik zou niet al te veel piekeren over het weer hoor.
Onze gasten moesten ook zeer ver rijden en toen lag er zeer veel sneeuw ( 19/12/09)De nacht voor ons huwelijk vroor het dat het kraakte !
Iedereen is er veilig en in leven en welzijn geraakt . Als het zou sneeuwen dan zijn de strooidiensten daarop voorbereid hoor .
De snelweg en belangrijke toeganswegen zijn zeker berijdbaar , Maar héé meid het ziet er niet naaruit dat er dit weekend vlokjes naar beneden zullen dwarrelen . Mocht dit toch het geval zijn : Maak je geen zorgen, Je zal in ieder geval zeer mooie huwelijksfoto's hebben .
Koud zal het sowiezo zijn , maar dat weet je als je in Februari trouwt !
Geniet ervan met volle teugen meid ...!
Succes en doe da goed he :-)))

Grts Sandra

frida
6-2-2010
 Meld misbruik3-2-2010 8:25:00

he Sandra,

Moet zeggen dat we achteraf wel wat spijt hebben gehad dat we in februari zouden trouwen. Maar ja alles lag vast en de uitnodigingen waren verstuurd.
Toch zie het weer er voorlopig goed uit. Dus hopen.
Net bericht gehad dat ik om 11 uur de kerk mag versieren. Oef dat was het laatste waar ik op zat te wachten maar ja de pastoor moest ook afwachten of er nog een mis voor was.

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties.
Frida

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik3-2-2010 23:03:28

amai, ik ben zenuwachtig in jullie plaats, frida en tina :).. en bij mij is het nog 177 dagen :) ik hoop dat alles heel goed voor jullie verloopt, en dat je toch wat warmte mag beleven. heel veel liefde gewenst, maak er een onvergetelijke dag van. Veel succes
groetjes xxxxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...