Terug naar overzicht
Hallo Veronique,Ik ben mijn bruidsschoenen bij Tsjari in Breda gaan kopen. Super vriendelijke mensen, schoenen vallen heel goed mee van prijs.Ik zelf heb geen schoenen gekocht van het merk Linea Raffaelli, maar ik weet wel dat je ze daar kan kopen.Veel succes,GroetjesElena
Je kan deze kopen bij Linx, de conceptstores van Linea Rafaelli. Die hebben een winkel in Hasselt en in Leuven. Ik heb gezien dat ze ook een deel hebben bij Cermo in Turnhout. Kijk gewoon even op de site van Linea Raffaelli en daar vind je de adressen wel. Hoeveel ze kosten daar heb ik geen idee van.
Hallo,Schoenen van Linea Raffaelli bij Linx kosten bijna 200€. Ik zoek zelf ook nog trouwschoenen.Ik ga binnenkort naar Van Loock in Zandhoven maar daar zal het ook wel rond de 150€ kosten. Vind het ook een beetje zonde voor 1 dag. Leuke tips voor goedkopere schoenen zijn welkom.Groetjes,
HalloIk heb ook een kleed van Linea Raffaelli. Heb toen in de Concept Store in Brugge ook gekeken naar de schoenen, maar vond die echt duur (bijna € 200) en ze zijn niet meer achteraf te dragen vind ik.Vorig weekend ben ik naar Van Loock in Zandhoven geweest en daar heb ik echt heel mooie schoenen gevonden voor € 150. Dit is natuurlijk ook niet goedkoop, maar ze zijn echt mooi en feestelijk genoeg voor onze trouwdag en niet té speciaal zodat ik ze ook nog na onze trouwdag kan doordragen onder een kleedje/rokje of zelfs onder een jeans.Groetjes,Truus
ik heb ook een kleed van linea raffaeli, in de winkel waarin ik dit gekocht heb hadden ze ook de schoenen van dit merk. ik heb deze ook gepast maar ik vond die niet makkelijk en heb dan uiteindelijk ook gekozen voor schoenen van sofie sposa, deze moet je wel rekenen rond de 150 euro.lesley12/06/2010
Vorig jaar waren er goedkope witte schoenen die eruit zagen als trouwschoenen te koop bij de schoenenwinkel éram. Misschien zitten er in de komende collectie ook weer terug witte schoenen in?Mijn schoenen waren van het merk Luca Renzi en kostten ook €150.Groetjes,Véro
Ik heb vorige zomer schoenen van Linea Raffaelli gekocht in bruidsboetiek alliance (Tongeren) met 50% korting, uiteindelijk nog 95€ betaald.Groetjes,Kelly
Ik ben vandaag mijn schoenen gaan kopen in Roeslare bij Gabrielli(hebben een internetsite je moet gewoon Garielli Roeselare intikken op google en je komt er wel op uit). Daar heb ik gezien dat ze er van Linea Raffaeli hebben en inderdaad rond de €13O-€150!