Nu Online
Momenteel zijn er 336 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen Linea Raffaeli

  2-2-2010 10:26:16
Hallo allemaal
Ik heb een ensemble van Linea Raffaeli gekocht en ben nu op zoek naar bijhorende schoenen.
Heeft iemand van jullie een idee waar ik schoenen van Linea Raffaeli kan kopen, tegen een redelijke prijs. + 150 euro vind ik niet meer redelijk!

bedankt en veel succes met jullie voorbereiding!

veronique
28-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1746


Elena
19-6-2010
 Meld misbruik2-2-2010 12:52:44

Hallo Veronique,

Ik ben mijn bruidsschoenen bij Tsjari in Breda gaan kopen. Super vriendelijke mensen, schoenen vallen heel goed mee van prijs.

Ik zelf heb geen schoenen gekocht van het merk Linea Raffaelli, maar ik weet wel dat je ze daar kan kopen.

Veel succes,
Groetjes
Elena



Patricia
13-8-2010
 Meld misbruik2-2-2010 13:03:51

Je kan deze kopen bij Linx, de conceptstores van Linea Rafaelli. Die hebben een winkel in Hasselt en in Leuven. Ik heb gezien dat ze ook een deel hebben bij Cermo in Turnhout. Kijk gewoon even op de site van Linea Raffaelli en daar vind je de adressen wel. Hoeveel ze kosten daar heb ik geen idee van.



Benedikte
28-8-2010
 Meld misbruik2-2-2010 13:13:49

Hallo,
Schoenen van Linea Raffaelli bij Linx kosten bijna 200€. Ik zoek zelf ook nog trouwschoenen.Ik ga binnenkort naar Van Loock in Zandhoven maar daar zal het ook wel rond de 150€ kosten. Vind het ook een beetje zonde voor 1 dag. Leuke tips voor goedkopere schoenen zijn welkom.
Groetjes,



Truus
29-5-2010
 Meld misbruik2-2-2010 13:30:52

Hallo

Ik heb ook een kleed van Linea Raffaelli. Heb toen in de Concept Store in Brugge ook gekeken naar de schoenen, maar vond die echt duur (bijna € 200) en ze zijn niet meer achteraf te dragen vind ik.
Vorig weekend ben ik naar Van Loock in Zandhoven geweest en daar heb ik echt heel mooie schoenen gevonden voor € 150. Dit is natuurlijk ook niet goedkoop, maar ze zijn echt mooi en feestelijk genoeg voor onze trouwdag en niet té speciaal zodat ik ze ook nog na onze trouwdag kan doordragen onder een kleedje/rokje of zelfs onder een jeans.

Groetjes,
Truus



lesley
12-6-2010
 Meld misbruik2-2-2010 15:04:06

ik heb ook een kleed van linea raffaeli, in de winkel waarin ik dit gekocht heb hadden ze ook de schoenen van dit merk. ik heb deze ook gepast maar ik vond die niet makkelijk en heb dan uiteindelijk ook gekozen voor schoenen van sofie sposa, deze moet je wel rekenen rond de 150 euro.

lesley
12/06/2010



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-2-2010 17:59:12

Vorig jaar waren er goedkope witte schoenen die eruit zagen als trouwschoenen te koop bij de schoenenwinkel éram. Misschien zitten er in de komende collectie ook weer terug witte schoenen in?
Mijn schoenen waren van het merk Luca Renzi en kostten ook €150.

Groetjes,

Véro



Kelly
17-7-2010
 Meld misbruik2-2-2010 20:04:39

Ik heb vorige zomer schoenen van Linea Raffaelli gekocht in bruidsboetiek alliance (Tongeren) met 50% korting, uiteindelijk nog 95€ betaald.

Groetjes,
Kelly



Hilde
23-7-2010
 Meld misbruik6-2-2010 21:47:42

Ik ben vandaag mijn schoenen gaan kopen in Roeslare bij Gabrielli(hebben een internetsite je moet gewoon Garielli Roeselare intikken op google en je komt er wel op uit). Daar heb ik gezien dat ze er van Linea Raffaeli hebben en inderdaad rond de €13O-€150!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...