Terug naar overzicht
Hoi InesWij vonden dit ook een leuk idee, de gasten in een groot fotokader laten fotograferen. Maar een ander idee, euhm ik zou toch ook effe moeten denken.In verband met het filmen, bij ons is er de ganse dag iemand aanwezig om alles te filmen.GroetjesStephanie10/07/2010
hey ik voolg mee,want wij willen ook zoiets doen...iemand ideeën waar we zo'n kader kunnen kopen?
Iets leuks dat wij onlangs tegenkwamen is een paar gekke hoeden, die alle gasten dan moeten opzetten voor de foto :)
Wij hebben ons die vraag ook gesteld, en uiteindelijk hebben we toch voor een kader gekozen. Hoeden hebben we niet genomen omdat we dachten dat veel mensen misschien geen hoed zouden willen opzetten uit vrees voor hun kapsel. Een gewoon voorwerp kan ook wel leuke foto's opleveren. Zo hangen er in de theaterzaaljes Het Klokhuis en Het Appeltje in Antwerpen foto's van medewerkers met een appel. Er zijn er geen twee dezelfde bij! Misschien is er wel een voorwerp dat bij jullie past? Succes ermee!
ik lijf nog even denken.Mijn collega kwam met een etalage af. ik ben namelijk verkoopster. het kan leuk zijnhou je op de hoogte
Misschien een rood hartjeskussen? Of een rode roos?Groetjes,Véro
@ veronique:dat is nog een leuk idee. thx
wij doen niet echt iets dergelijks. we vragen per tafel een digitaal fototoestel mee te brengen om dan door te mailen naar ons, en we hebben ook een foto- en videograaf die heel het gebeuren van het begin tot het einde volgen... xxx veel succes