Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestlocatie Gent-Oudenaarde

2-2-2010 12:04:23
Hey iedereen!

Wij trouwen pas in 2011, maar ik heb gehoord dat je er vroeg bij moet zijn om een locatie te vinden.
We zijn dit weekend naar Kasteel Sanderling in De Pinte gegaan en ik vond het een sprookje... heel mooie zaal, mooie tuin, alles erop en eraan... maar wel redelijk duur!

Heeft iemand ervaring met Sanderling? of kan iemand me een andere mooie locatie aanraden?

Liselotte

Liselotte
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1830

Wendy
28-8-2010
 Meld misbruik2-2-2010 12:14:46

Hey Liselotte,

Vooreerst proficiat met jullie verloving.

Ik ben ook van deze streek. Wij zochten ook naar een zeer romantische locatie en zullen ons feest geven in Kasteeldomein St-Hubert in Ronse op 28.08.2010.

Ik was onmiddellijk verliefd op deze prachtige locatie. Het gebouw en de tuin zijn ongelooflijk mooi onderhouden. De uitbaters zijn zeer correcte mensen.

Ze hebben ook een website www.st-hubert.be

Groetjes

stefanie
26-6-2010
 Meld misbruik2-2-2010 15:41:58

hey,

Salon Roskam te Merelbeke
Salon Montivani te Oudenaarde
Kasteel van Zaffelare te Zaffelare

Bij de trouwmagazines zit soms een overzicht boekje van overzicht locatie van heel Vlaanderen.

groetjes

Celine
30-7-2010
 Meld misbruik2-2-2010 17:05:06

Hey Liselotte,

Wij gaan op 31-07-2010 trouwen in Kasteel Sanderling.
ik kijk er alvast naar uit.
Een vriendin van me is daar getrouwd en het was er echt prachtig !
Niet twijfelen :-)

Daniela
26-6-2010
 Meld misbruik2-2-2010 17:12:46

hey,

Eerst en vooral : gefeliciteerd met jullie trouwplannen !
Hoe vroeger je een locatie begint te zoeken, hoe meer keuze je hebt.

Salons Caipirinha te Merelbeke is een aanrader. Als je deze zaal wil, moet je wel heel rap zijn want heel interessante prijzen maar geen kasteel, wel n mooie feestzaal met tuin. Daarom is het zo rap volgeboekt. Al 2 trouws meegemaakt en niks op aan te merken. Hier weet je op voorhand tot op de laatste euro wat je feest zal kosten dus géén onaangename verrassingen !
Kasteel Coninxdonk te Gentbrugge (hiermee heb ik geen ervaring), een goede reputatie maar niet zo goedkoop.

Kasteel Oudeberg te Geraardsbergen is ook een heel mooie locatie en eigenlijk niet zo duur, vergeleken bij sommige andere. De moeite !
Kasteel St Hubert te Ronse is idd prachtig en elk feest is er echt 'af'. Heel aangename eigenaars ook en ze zijn zeker de duurste niet.

Het enige waar je voor moet opletten is dat de prijzen die je krijgt als je offertes vraagt, BTW inclusief zijn want soms is dat niet zo maar staat het in heel kleine lettertjes ergens dat de prijzen excl. BTW zijn.
Ook is het goed om te weten of er extra's gerekend worden, bv. voor bloemen of decoratie op tafel, voor het drukken van menukaarten, voor kelners die buiten het forfait vallen, enz...

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik3-2-2010 8:42:13

Dankjewel iedereen voor jullie reacties...
Ik ben er al iets wijzer uit geworden :)!

Daniela, dankje wel voor de tip ivm BTW, ik had er nog helemaal niet aan gedacht!

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik31-3-2010 20:58:18

Hoi Liselotte,

Leuk om deze boodschap hier tegen te komen.
Wij zijn ook net beginnen uitkijken naar een feestzaal in regio Gent-Oudenaarde-Aalst.

Hebben jullie ondertussen al iets gevonden en vastgelegd?
Hebben jullie nog tips of adresjes dat we kunnen contacteren?

Wij hebben verschillende locaties geraadpleegd en sommige reeds bezocht:

http://www.dhulhaege.be/nl/#feestzaal (Deinze) bezocht, lekker eten

http://www.kasteelconinxdonck.com (Gentbrugge) bezocht, klein en bescheiden, mooie tuin

http://www.kasteelsanderling.com/ (De Pinte) gaan we nog bezoeken, vrezen een te kleine ruimte

http://www.delozenboer.be/ (Locristi) bezocht, mooi, maar veel te duur blijkbaar

Alvast enorm veel succes met jullie huwelijk en de lange liefdevolle tijd samen!
Laat ons zeker nog iets weten.
Grts,
Kim en Ellen

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik3-4-2010 19:27:02

Hey Kim en Ellen!

Onze datum en plaats staat vast!
Wij trouwen op 25 juni 2011 in Kasteel Sanderling!
Sanderling was het eerste wat we hebben bezocht, ik was er direct op verliefd!
We hebben nog anderen gedaan, maar altijd viel er wel iets tegen en vergeleken we het altijd met Sanderling!
De mensen daar zijn ook supervriendelijk, wij waren daar in januari langgegaan en kregen een maand om te beslissen of het daar ging zijn of niet.
We zijn met onze ouders langsgegaan op de opendeurdag en toen we binnenkwamen was het direct: Dag Liselotte en Sam.
Ze wisten nog perfect wie we waren, ze zullen ook alles doen om je op je gemak te stellen :)!

Andere plaatsen waar we geweest zijn:
* St-Hubert in Ronse -- héél mooi domein, maar de zaal viel een beetje tegen
* 'T lindenhof in Deerlijk -- was echt niets voor ons
* Coninxdonck -- waar jullie ook al zijn geweest

succes nog!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info