Terug naar overzicht
ik ben nog op zoek naar mijn cadeau voor hem. Maar ik ga het afgeven 's morgens als hij mij komt ophalen. Aangezien wij in thema van de jaren 30-40 trouwen ben ik op zoek naar en mooi zakhorloge voor hemhet is niet gemakkelijk, maar heb nog even tijdEva
Hallo,Ik vind trouwen op zich al een groot cadeau aan elkaar dat wij niets meer geven!GwenNog 101 dagen te gaan
Tuurlijk is het trouwen op zich al meer dan een cadeau! Maar ik zou iets kleins, niet al te duur, willen geven aan hem, iets persoonlijks, een kleine herinnering aan onze dag :-)
wij geven elkaar een huwelijkskado. ik krijg een gouden armband en hij wil een zelf opwindbare horloge (zeer prijzig dus). dit is echter iets blijvends waar altijd een mooie herinnering aan vasthangt! :)inge
Dag,Mijn man krijgt op onze trouw een ballonvluchtkado.Daar droomt hij al lang van en dacht nu is het de moment van dit te geven.Frida
Ik ga geen echt cadeau kopen denk ik, hij verjaart een dikke maand later dus mss da'k dan iets extra speciaals koop.Ik hoop trouwens da ik hem tegen zijn verjaardag de mooiste cadeau die er bestaat kan geven, nl vertellen da ik zwanger ben, maar ja, da zou moeten lukken he:d
Wij geven elkaar trouwringen. Dit is toch de herinnering aan je trouwdag. En een mooi foto album achteraf.Waarom willen mensen elkaar persé nóg een extra cadeau geven? Dat snap ik echt niet!
trouwringen koop je meestal samen. iets apart krijgen vind ik meer een kado! maar ik vind niet dat het hoeft! het is gewoon leuk :)
hey, ikzelf ging eerst een persoonlijk fotoalbum maken. Van onze prille verkering tot het huwelijk. En dit linken aan eigenschappen en karaktertrekken die ik zo leuk vind aan hem. Zag het volledig zitten, maar uiteindelijk wegens euhhmm tijdsgebrek, stress en woeste bruid niet doorgegaan. Bij mij heeft het huwelijk nogal wat teweeg gebracht, ik ben zeer gevoelig en heb de maanden ervoor tranen met tuiten geweend. Zelfs mijn geloften voorbereiden en luidop lezen lukte niet. Ik verdronk in mijn eigen tranen. Gelukkig was dit niet het geval op de dag zelf. Ikzelf vind een gewaagde fotoshoot ook wel leuk om hem te geven. :-)
Ik ga als verrassing voor hem zingen, ben nog aan 't denken welk liedje, misschien dat ik er nog een zelf schrijf, heb nog even tijd. We maken heel veel samen muziek, dus dan ligt dat voor de hand he :)
Hallo,Ik ga op onze huwelijksdag een persoonlijk fotoalbum cadeau doen.Maar dan met het thema '100 redenen waarom ik van je hou'. En dan telkens een leuke foto erbij van ons of. Veel werk maar iets heel persoonlijk.Ben van plan om dit te geven tijdens de dag als we een momentje voor ons 2 hebben (bij de fotoshoot ofzo).Groetjes,Tanja