Terug naar overzicht
Zeggen da je zwart 'n kleur voor begrafenissen vindt, zéér geloofwaardig! ;)Succes met gewaagde keuze overigens!
Is inderdaad niet gemakkelijk, want zwart is en blijft een klassieker. Voor een trouw kan je het 'te donker'-excuus gebruiken.Maar kan je het haar niet gewoon vertellen? Mijn getuige is mee m'n kleed gaan kiezen, zwart met een vleugje wit.Succes!
Wij hebben aan onze moeders gevraagd om sowieso geen zwart te dragen, aangezien het onze trouw is, en niet onze begrafenis :) We willen iedereen graag in frisse kleurtjes, en vooral mijn moeder heeft nogal de neiging om terug te grijpen naar zwart, wat wij dus niet willen...groetjes,Karolien
ik ben mijn kleed met mijn mama gaan halen. hebben afgesproken dat we het tegen niemand gaan vertellen. wil dat het een 'shockerende' maar mooie verrassing is voor iedereen!maar heb liever dat zij niet in het zwart is :) dat van begrafeniskleur vind ik wel goed :)
he,Wat ik persoonlijk zou zeggen is: Gelieve geen zwart te dragen op onze trouw. Graag frisse kleuren, dan ga u zekers opvallen ( en dat mag he als je bruidje bent).Gr frida
Ja het hangt er een beetje vanaf wanneer je juist trouwt, je kan inderdaad de raar geven voor in de lente-zomer, meer kleurijke en frisse kleuren te dragen. Het is inderdaad een heel speciale keuze, heel gewaagd xxxx