TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kris
|
2-2-2010 21:04:26
hallo,
wij hebben dit gekozen: ♫ Ik hou je hand vast (Raymond van het Groenewoud), ♫ Liefde is alles (Bart Peeters), ♫ Jij bent voor mij (Stef Bos) en De Roos (Ann Christy). Heb zelf meegezongen, het maakte het geheel erg apart!
groetjes,
Kris
|
|
Kris
|
2-2-2010 21:04:27
hallo,
wij hebben dit gekozen: ♫ Ik hou je hand vast (Raymond van het Groenewoud), ♫ Liefde is alles (Bart Peeters), ♫ Jij bent voor mij (Stef Bos) en De Roos (Ann Christy). Heb zelf meegezongen, het maakte het geheel erg apart!
groetjes,
Kris
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
2-2-2010 21:20:26
Wij nemen wss Avond van Boudewijn De Groot. De rest weten we nog niet maar ik verkies ook Nederlandstalige liedjes eigenlijk.
|
|
Katrien
30-10-2010
|
3-2-2010 8:14:28
Hoi,
dit is wat wij hebben... Albatross – Fleetwood Mac Ik wil je nooit meer kwijt - Bart Peeters 500 miles – The Proclaimers Altijd heb ik je lief - Clouseau Cause I love you – Johnny Cash & June Carter Ik blijf bij jou – Gunther Neefs Ga met me mee – Bart Van den Bossche
groetjes
|
|
frida
6-2-2010
|
3-2-2010 12:44:12
He,
Dit zijn onze liedjes voor in de kerk. Willeke Alberti met Samen zijn Andere Hazes en Gerald Joling met Blijf bij mij. Dana Winner Jij bent mijn geluk. Ann Chrisy met een woord van liefde ( heel mooi).
Zie zo frida
|
|
Dorien
10-7-2010
|
3-2-2010 13:43:25
Wij nemen wellicht "ik hoor bij jou" van Marco Borsato. Een meer toepasselijk nummer ben ik echt niet tegen gekomen :-)
Groetjes, Dorien
|
|
ilse
28-8-2010
|
3-2-2010 14:11:20
dochters: marco borsato gelukkig zijn: ann christy ik leef voor jou: ann christy ...
|
|
VEERLE
14-8-2010
|
3-2-2010 15:19:46
hallo,wat dacht je van IK heb je lief van Stef Bos De Veldslag van Stef Bos (rare titel maar liedje gaat er helemaal niet over !!) Ingeborg Zie me dan graag groetjes Veerle
|
|
Véronique
31-7-2009
|
3-2-2010 17:41:29
In de kerk hadden wij volgende Nederlandstalige liedjes:
Altijd heb ik je lief - Clouseau (ondertekenen huwelijksregister) Hou me vast - Volumia (voorbeden)
De rest waren geen Nederlandstalige liedjes.
Groetjes,
Véro
|
|
Tine
28-8-2010
|
9-2-2010 22:01:24
Raymond van het Groenenwoud - Ik wil jouw man zijn Bart Peeters - Liefde is alles Paul De Leeuw - Ik heb je lief Stef Bos - Ik heb je lief Gene Thomas - Voor haar Marco Borsato - Zij
|
|
VOCE
|
15-2-2010 17:45:45
Wij zijn een zangduo VOCE (www.duovoce.be ) die huwelijksmissen verzorgt. We brengen heel veel nederlandstalige nummers. Als je onze songlist wil, mail me op vocekava@gmail.com en dan stuur ik ze door. Keuze in overvloed! Eva
|
|
Jana
|
16-2-2010 11:23:29
Wij hebben 'Zij' van Marco Borsato en 'Altijd heb ik je lief' van Clouseau.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|