Terug naar overzicht
Niet denken aan wat de mensen wel zullen denken ... gewoon doen wat jullie het beste vinden.Dat jullie gasten niet naar de tekst gaan luisteren, dat is vrees ik een feit, dat ze daarom negatieve commentaar gaan geven op jullie openingsdans ... dat zal wel niet.De ene helft staat met een 'oooooh hoe schoon' uitdrukking op het gezicht iedere beweging die jullie maken aan te staren en de andere helft zet zich in de startblokken om de dansvloer op te spurten en de beentjes uit te slaan.
Ik zou u da ook ni aantrekken hoor. Ikzelf luister eigenlijk nooit naar de tekst van liedjes dus hoe het begint of eindigt, kzou t toch ni gehoord hebben! En kdenk da de meesten ni echt luisteren hoor.Kan je mss zeggen over welk nr het gaat? Mss da het toch meevalt!
Hey naamgenootje (en dat hoor je niet vaak! )Ik vrees ook dat niet iedereen naar de tekst zal luisteren. Belangrijk is dat je jezelf goed voelt bij dat nummer.Ikzelf twijfel er aan om onze openignsdans met onze kinderen te doen... en daar zal ook commentaar op komen. Doe gewoon je zin!x Kitty
Een openingsdans is iets persoonlijks. Jullie moeten vinden of de tekst bij jullie past of niet. De meeste genodigden luisteren niet naar de tekst en kijken eventjes naar de openingsdans om dan terug met elkaar te praten. De openingsdans is jullie momentje van de avond en dan moet je doen wat jullie willen en echt niet aan de genodigden denken. Je kan altijd achteraf nog uitleggen waarom jullie dat liedje hebben gekozen.GroetjesNatalie
hey is all i need van within temptation.dat refrein is echt heel mooi ma begint wa raar.ma het gaat dat toch worden blijft echt HET liedje voor mij :)
doen meid, je hoeft niet van in het begin op de dansvloer te springen he.. wij laten het liedje starten (intro) het afroepen van de openingdans, en tegen dat je goed en wel op de dansvloer staat is het rare stuk mss over?? xxx