Terug naar overzicht
Misschien vind je wel iets leuks en goedkoops in een kringwinkel ofzo?? Als het niet de juiste kleur heeft, kun je het nog steeds goed verven?Groetjes,Sarah
heyhey, Wij hebben dit ook gedaan.Het is het leukste met zo een robuuste kader met tierlantijntjes aan. Wij hebben ook rondgekeken op marktjes enzo, maar kwam vrij duur uit.Kringloop heb ik er al die tijd geen gevonden. Lang op voorhand beginnen kijken en dan komt het wel goed. Veel succesgroetjes elelnd
In "maison du monde" hebben ze wel regelmatig zo'n dingen. En soms valt de prijs ook nog wel mee.Nog veel succes met de zoektocht.Groetjes Natalie
Natasja,ik heb vorige week op e-bay zo'n kader op de kop kunnen tikken! Echt heel mooi, goud met tierlantijntjes en al... en super prijslijk! Ik zou zeggen, daar af en toe de aanbiedingen in het oog houden!Groeten
Met van die verfspuitbussen lukt 't superhandig! En dan kan je dus eender welke kader kopen, of 't nu houten is in kringloop of simpele van Hema... Op foto's zie je da toch ni zenne;