Terug naar overzicht
Je mag mij altijd een mailtje sturen, zodat ik jouw emailadres heb, en dan stuur ik jou ons misboekje en enkele ideeen...Wij trouwen op 17/07/2010 en eind volgende maand gaan we ermee bij de pastoor...GroetjesDeborahdeborah.debbaudt@telenet.be
Dag Biancaik ben volop aan mijn misboekje bezig nu en trouw op 29 mei 2010. Nog even de tijd dus. Ik heb enkele misboekjes van voorgaande koppels gekregen van de pastoor als voorbeeld. Uw pastoor heeft er vast en zeker ook wel enkele.Wat de uitnodigingen betreft: wij gaan de onze eind maart versturen, 2 maand op voorhand dus en we vragen om ten laatste 1 maand op voorhand te verwittigen wie komt of niet. Zo heb je nog even de tijd om degenen die niets hebben laten weten -want die zijn er altijd- zelf te contacteren. Eén week voor het feest moeten we dan het definitieve aantal genodigden aan de zaal laten weten.groetjesEls
Hey,Ik trouw op 7augustus en ons misboekje is af wat de teksten betreft (muziek ligt nog niet vast). Maar ik ben er wel veel te vroeg aan begonnen hoor dus gene stress!Ik zou aan de pastoor vragen wanneer hij het moet inzien en dan een dikke maand op voorhand eraan beginnen (dan heb je nog wat tijd om na te denken over teksten die je mss nog wilt aanpassen).De uitnodigingen versturen we ongeveer 2,5maand op voorhand en vragen om maand op voorhand te bevestigen. Wij zitten wel met de vakantieperiode vandaar dat ik ze goed op tijd wil versturen.
Hoi, Je begint best zo snel mogelijk aan je misboekje zodat dat op tijd af is, de laatste maanden zijn er nog andere dingen die in orde moeten gebracht worden en dan ben je blij dat het al klaar ligt.uitnodigingen verstuur je best 6 a 8 weken voor jullie trouwdatum. Begin op tijd om hier naar te zoeken en en tekstte bedenken want bij ons uurde dit langer dan verwacht.Groetjes en veel succes.Annelies
wij trouwen 30 juli en versturen in april onze uitnodigingen (omdat dit ook in de grote vakantie valt en op een vrijdag) en vragen te verwittigen een goede maand op voorhand. De misboekjes ben ik nog niet aan begonnen, ik moet volgende week naar de pastoor bellen voor een afspraak en zullen dan dus verder kijken, maar ik heb wel al een aantal teksten verzameld xxxx