Terug naar overzicht
Hallo,Ik ben van Bilzen en kan je dus wel even uitleg geven. Bevershof is aan te raden voor het lekkere eten, maar de zaal is redelijk klassiek. De bediening is ook wel goed en in de zomer kan je fijn je receptie in de mooie tuin geven. Borgerhoff is heel charmant, maar bestaat uit verschillende kleine zaaltjes. Ze geven wel uit op elkaar en het is supergezellig maar je hebt niet dat 'grote zaal-gevoel' van ergens anders. Hangt er dus vanaf wat jullie willen. Bart Claes is natuurlijk altijd goed en heel lekker. Ikzelf vind de Baenwinning mooier dan het Driessent, maar Het Driessent heeft wel een prachtige tuin, dus als je in de zomer trouwt is dat wel echt heel mooi. De Baenwinning is meer hoevestijl met balken enzo, wel heel romantisch.Voila, hopelijk hebben jullie er wat aan en alvast veel succes!!Lies01/04/06
Hoi Philip,Wij zijn 13/08 getrouwd. Ons feest is doorgegaan in Résidence Stiemerheide (het vroegere Golfhotel). t Was echt een aanrader: lekker eten, prima service (zowel op voorhand (proefdineren), tijdens als na het feest), vriendelijk en professioneel onthaal, mooie omgeving,..In Bevershof en De Baenwinning heb ik twee bruiloften meegemaakt..telkes lekker eten en goede en vriendelijke service.Borgerhof ken ik niet.Groetjes en veel succes!An
alvast bedankt voor de goede tipsmaar er mogen er nog altijd meer komen !!!!groetjes philip