Terug naar overzicht
Hier nog 164dagen !!!! :-)Stuur me een mailtje en ik kan je ons misboekje eens doorsturen?GroetjesDeborah (deborah.debbaudt@telenet.be)PS mailtje zal pas voor vanavond zijn, wanneer ik thuis ben)
Hey, Hier nog 87 dagen op de teller.Begint nu toch wel serieus rap te gaan hoor.Gelukkig is het meeste gedaan, maar twijfelen of je niets vergeten bent blijf je doen ... zuchtVeel succesTINA1.5.2010
Hey, ik heb vandaag ook nog exact 150 dagen op de teller staan.Als je mij jou emailadres bezorgt dan stuur ik jou teksten voor je misboekje. Ben er ook aan bezig en heb al een behoorlijke verzameling :-)Mijn eamail is ellen.van.de.veire@telenet.beNog veel succes met de voorbereidingen!!Groetjes Ellen
hier nog 73 dagen op de teller en serieuze stress! Wij hebben van de kerk een bundel gekregen met verschillende teksten in voor uit te kiezen anders wil ik je die eens doorsturen hoor ? maar dan zou ik juist je email adres moeten hebben ?
Hallo,Naar mij mag je die teskten ook sturen als je kan hoor.ellis.debacker@telenet.beAlvast bedanktGrtjes & nog veel succes met de voorbereidingen!Ellis19/06/2010