Nu Online
Momenteel zijn er 394 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sites en info algemeen

26-11-2005 14:38:02
hallo iedereen
als er iemand goeie sites met ideen en dergelijke in verband met vanales over trouwen laat ze dan hier achter

met vele groeten en alvast bedankt
Philip

Philip
27-10-2006
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 848

Theo

Meld misbruik26-11-2005 15:38:54

Mogen het ook sites zijn over video?
De betere reportage aan eerlijke prijzen?
www.videomanie.be
De 'link'pagina verbindt u met sites over 'van alles' over trouwen.
De concurrenten zijn heel boos op ons.Lees zelf maar.

Erna

Meld misbruik26-11-2005 17:26:21

Jammer, maar onze Theo kan blijkbaar niet lezen! Philip vraagt niet jou webadres, maar referenties! Je kent blijkbaar ook het verschil niet tussen een FORUM en PUBLICITEIT! Daarenboven blijk je hééééél traag van begrip. Vooreerst staat bovenaan dit forum dat er geen reclame mag gemaakt worden, en hebben tal van bruidjes je er al herhaaldelijk op gewezen! Je neemt zelfs de vrijheid in het verleden om de handelaars die hier vermeld worden ‘dieven’ te noemen! Jij betaalt echter GEEN btw (21% van de totaalprijs), je betaalt GEEN belastingen op je videowerk, en je betaalt ook GEEN sociale zekerheid. Wie is er hier de dief van de gemeenschap ??? Alle handelaars die deze website ondersteunen betalen dit wel, alsook voor hun publiciteit! Jij parasiteert tevens op alle handelaars die dit forum financieel mogelijk maken! Buiten je gekend zinnetje, of de eigenlof van Antoon, breng je niets aan op dit forum, die bedoeld is om toekomstige bruidsparen te helpen bij hun vragen!

Stop dus uw ‘geparasiteer’ op dit forum, en ga ergens elders ‘ambetant’ doen!

PS: handelaars zijn geen concurrenten, maar collega’s … die elkaar soms helpen! Met jou is dat uiteraard anders gesteld: jij bent een PARASIET!

Els
1-4-2006
 Meld misbruik26-11-2005 17:56:43

Hey,

probeer gewoon eens via google, je komt op vanalles uit... en ook hier kan je vanalles vinden!!

Ann
8-8-2008
 Meld misbruik26-11-2005 22:00:34

Eventjes een berichtje aan Theo die hieronder reclame maakte:
Theo, ik ben een toekomstige bruid en ik heb uw reacties, opmerkingen en dergelijke op dit forum allemaal reeds doorgenomen en had initieel zelfs overwogen om videomanie te contacteren, maar eerlijk gezegd getuigen uw berichten van een onprofessionele aanpak (niet enkel hier, maar ook bij andere onderwerpen die hier aangehaald werden). Ik vind dat Erna op bepaalde vlakken echt gelijk heeft en ik sta volledig objectief, want ik ken u niet en ik ben ook geen concurrent van u (zoals u uw collega's zelf noemt).
Als ik u een wijze raad mag geven Theo: verander uw aanpak, zowel naar toekomstige klanten toe als naar collega's. Dit zal je veel verder brengen, want door jouw berichten bij meerdere onderwerpen hier, heb ik beslist om videomanie zeker te schrappen op mijn lijst.

Dit bericht ik niet kwaad bedoeld, maar gewoon goede raad.
Groeten,
Ann

Theo

Meld misbruik27-11-2005 16:20:47

Dat is wat we bedoelen.
Jaloezie en nijd.
Waarom zou een slimme mens voor een reportage het dubbele betalen?

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik27-11-2005 16:38:52

Dag Philip

Als je teksten zoekt kan ik adagioceremonie wel aanraden. Zij hebben massa's misboekjes.

En Theo: hoeveel keer moeten we het nu nog zeggen. Ge zijt een ambetant manneke. En ik vind het erg dat dit weeral het zoveelste berichtje is dat ontaard in een gevecht tussen Theo en de Bruidjes (en bruidegommen). Geloof me we kennen je internet-adres vanbuiten, we WILLEN er gewoon niet naar kijken. En dit zeg ik niet omdat ik een 'concurrent' van je ben. Om een goede zaak uit te baten moet je denken op lange termijn, en hoe dat jij je klanten ronselt is misschien goed voor nu. Maar op die manier doe je niet aan klantenbinding. Hieruit blijkt hoe onprofessioneel jullie te werk gaan. Heb je dan echt niets beter te doen dan ons te komen ambeteren? Zo weinig mogelijk investeren en zo groot mogelijke winst maken, daar draait het om bij jullie!

Philip, sorry dat ik jou berichtje gebruik om af te geven op Theo, maar werd er eventjes kwaad op.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Ann
8-8-2008
 Meld misbruik27-11-2005 17:54:50

Philip,

Hieronder nog enkele sites voor jou, die misschien kunnen helpen, want met mijn vorige berichtje heb ik jou jammergenoeg - door Theo - nog niet kunnen helpen met je vraag.
Hier komen ze:

www.trouwshop.com (nederlands forum, interessant vaak!)

www.kastelenvanbelgie.be
www.feestzalenvanbelgie.be

www.foryou.be
www.trouw-marriage.be

een aantal algemene sites dus. Maar als je via google het woord 'huwelijk' of 'trouw' ingeeft, vindt je er nog wel vele andere. Zet je eens achter je pc en neem de tijd om wat rond te neuzen, je zal heel wat vinden!
Succes ermee
Ann

Theo

Meld misbruik27-11-2005 18:05:11

Het is duidelijk dat Erna & Vicky concurrenten zijn.Wat ik eerder al vermoedde door hun reacties.Wat zij schrijven deert ons niet.
Aan Ann het volgende nog: Je schrijft dat je initieel op ons beroep zou doen???
Je spreekt jezelf dan toch tegen.
Je kent ons niet, schrijf je.
U hebt ons dan toch ook gevonden via dit forum?
Dus aanvankelijk was onze reclame dan toch welkom? Aangezien je zinnens was enz...
Als je nu iets anders gevonden hebt,mij goed.Maar val ons dan ook niet aan.
Dat hun frustraties groot zijn begrijp ik wel.De zon schijn voor iedereen.
Zo weinig mogelijk investeren?
De klant moet er dan ook niet voor opdraaien.
Zoveel mogelijk winst?
Wat er van overblijft gaat integraal naar de vzw.
Dus GEEN enkel centje voor eigen zak.
Vandaar ...

Ann
8-8-2008
 Meld misbruik27-11-2005 22:34:44

Een allerlaatste reactie van mijnentwege naar Theo toe:

Ik spreek mezelf niet tegen Theo. Het klopt dat het allereerste berichtje dat ik van jou las mij ertoe aanzette om jullie website te bekijken en het leek me perfect om met jullie te werken en ik wou jullie contacteren voor meer info, tot ik enkele minuten later de hele discussie las tussen u en enkele bruiden. U gaat heel provocerend te werk. Het klopt toch niet dat u mij op deze manier aanspreekt en mij zelfs durft te vragen om me te verantwoorden waar ik me op baseer om u dan toch niet te contacteren. Dat zijn mijn eigen beslissingen waar u eigenlijk als professioneel zelfs uit beleefdheid geen reactie op mag geven. Trouwens, als u klanten wenst zou u zelfs mij niet op deze manier aanspreken. Ik ben psycholoog van beroep en ik kan uit uw berichten voor een deel afleiden wat voor persoonlijkheid u hebt (u bent vrij doorzichtig door uw reacties). Dat is de reden waarom ik u niet contacteer.

Ik wil totaal geen discussie met u voeren, maar ik vind het enkel jammer voor uzelf dat u blijft vastzitten in uw zielige en belachelijke aanpak. Ik ben er 100% zeker van dat u op dit forum veel meer potentiële klanten verliest dan er bij te krijgen, dus wat win je hier dan bij? U houdt zich bezig met zinloos kwaad en ergernis. Is dit de manier om mensen te behandelen die toekomstig dé leukste dag van hun leven beleven? Ik denk het eerlijk gezegd niet.
Mijn doel in mijn beroep is mensen tevreden stellen en helpen. Op een manier zou dat bij u ook het geval moeten zijn: mensen gelukkig maken met uw reportages. Waarom typt u hier dan dergelijke berichten, wat voor zin heeft dit?
Theo, ik ben absoluut niet kwaad op u, want ik ken u niet, en het is goed mogelijk dat u heel goede reportage levert, maar ik heb enkel een reactie gegeven op uw aanpak en uw manier van mensen aanspreken (dat kan niet door de beugel). Ik hoop dat u deze reactie ziet als iets constructiefs en niet als iets afbrekends (want dat doet u wel steeds.)
Ik wens u heel veel succes verder met uw carrière en laat ons hier ophouden met de zinloze discussies, ok?
Ik denk dat mijn standpunt bij deze duidelijk is.

Vriendelijke groeten,
Ann

Ann

Ann
8-8-2008
 Meld misbruik27-11-2005 22:40:02

Philip,

Sorry voor de berichten die niet voor jou bedoeld waren, maar dit was mijn laatste keer hoor. Als je nog vragen zou hebben, stel ze gerust!
Tot op 't forum.
Vriendelijke groeten,
Ann

Philip
27-10-2006
 Meld misbruik1-12-2005 16:49:51

ik heb zo de indruk dat je niet veel anders te doen hebt dan iedereen op dit forum liggen te "ambeteren". als ik je een goede raad mag geven beperk je publiciteit tot mensen die er echt om vragen en ga niet op iedereen zijn kap hangen met uw adres, want niet alle publiciteit is goede publiciteit dat zie je nu wel !!!

sorry, wilde ik even kwijt

ik zit pas in de prille voorbereiding van ons huwelijk en heb dus echt nog geen behoefte aan een videograaf.

aan de mensen die over de algemene zaken zo goed gereageerd hebben, heel erg bedankt

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...