Nu Online
Momenteel zijn er 325 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal

3-2-2010 12:36:00
Hey bruidjes en bruidegommen, mijn zus trouwt en we zoeken een feestzaal, maar eigenlijk alleen een zaal, zonder iets, waarmee ik bedoel geen verplichting voor het afnemen van eten of drinken want ze willen eigenlijk zowat een fuif geven met hapjes. Weet er iemand in het Waasland een feestzaal die je gewoon kan huren en het zou zijn voor een +/- 200 personen. Alvast bedankt, de getuige.

Melissa
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1189

Erika
18-9-2010
 Meld misbruik3-2-2010 13:19:56

Wij trouwen in Kastelenhof in Stekene. Heel mooie locatie en de zaal is vrij van traiteur. Dus je hoeft er geen eten ofzo te bestellen. Hoe het exact voor de drank zit in jullie geval weet ik niet...maar als ik jou was nam ik hiervoor eens contact op met de eigenaar van de zaal! Een hele vriendelijke man en zelfs per email altijd snel reactie!
www.kastelenhof.be

Groetjes!

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik3-2-2010 13:44:33

Wilde ik net voorstellen. Is heel mooi daar!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-2-2010 17:33:18

Hou er wel rekening mee dat het Kastelenhof €1000 huur vraagt.

Groetjes,

Véro

elke
10-7-2010
 Meld misbruik3-2-2010 20:16:53

niet echt in het waasland, maar ook niet echt veraf: zaal Victory in Bornem. ze vragen slecht ongeveer 200 euro en wij geven er ook een feest voor 190 personen.

Melissa
10-10-2009
 Meld misbruik4-2-2010 10:59:43

Dank u allemaal alvast voor jullie antwoorden, als er nog zijn blijf gerust tips geven hoe meer hoe beter!! groetjes

Marouschka
14-8-2010
 Meld misbruik4-2-2010 12:30:58

Zaal Toon in Sinaai... Je moet wel de gewone dranken van daar afnemen, maar dat is aan brouwersprijzen. Sterke drank, wijn en ev. champagne mag je zelf meebrengen. Je betaalt er 150 euro huur en 150 euro waarborg. Tafels, stoelen, bestek, glazen en borden (200 stuks) zijn ook ter beschikking... Als je de contactgegevens wilt, stuur mij gerust een mailtje (Marouschka.dinnecourt@gmail.com)

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info