Terug naar overzicht
Wij trouwen in Kastelenhof in Stekene. Heel mooie locatie en de zaal is vrij van traiteur. Dus je hoeft er geen eten ofzo te bestellen. Hoe het exact voor de drank zit in jullie geval weet ik niet...maar als ik jou was nam ik hiervoor eens contact op met de eigenaar van de zaal! Een hele vriendelijke man en zelfs per email altijd snel reactie!www.kastelenhof.be Groetjes!
Wilde ik net voorstellen. Is heel mooi daar!
Hou er wel rekening mee dat het Kastelenhof €1000 huur vraagt.Groetjes,Véro
niet echt in het waasland, maar ook niet echt veraf: zaal Victory in Bornem. ze vragen slecht ongeveer 200 euro en wij geven er ook een feest voor 190 personen.
Dank u allemaal alvast voor jullie antwoorden, als er nog zijn blijf gerust tips geven hoe meer hoe beter!! groetjes
Zaal Toon in Sinaai... Je moet wel de gewone dranken van daar afnemen, maar dat is aan brouwersprijzen. Sterke drank, wijn en ev. champagne mag je zelf meebrengen. Je betaalt er 150 euro huur en 150 euro waarborg. Tafels, stoelen, bestek, glazen en borden (200 stuks) zijn ook ter beschikking... Als je de contactgegevens wilt, stuur mij gerust een mailtje (Marouschka.dinnecourt@gmail.com)Groetjes!