TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
26-6-2010
|
3-2-2010 13:42:04
Kan je niet gewoon aangeven dat een linnen kostuum niet bij je kleed zal passen? Zo verraad je niet hoe je eruit gaat zien, en weten zij wat jouw probleem is. Misschien kan je tegen de stiefmama alleen iets zeggen van: ga toch eens naar de klassieke kostuums kijken, denk dat dat beter zal passen bij hoe ik eruit zal zien. Dan heeft de stiefmoeder nog geen idee van hoe jij eruit zal zien (een traditionele bruid bestaat niet, er zijn zo'n 100 soorten traditionele bruiden), en kan ze er toch rekening mee houden...
succes!
|
|
kitty
11-9-2010
|
3-2-2010 14:02:38
Ouders hé... Bij mij willen ze zelfs alles bepalen zonder dat ze er een euro voor neerleggen!
Kan je geen foto geven van een ander kleed dan het jouwe maar in dezelfde stijl?? Dan is het nog geheim maar zijn ze toch al een beetje meer afgesteld...
Top secret is dan hoogstens een iniemieni beetje geschonden...
Succes X Kitty
|
|
Daniela
26-6-2010
|
3-2-2010 16:27:38
Misschien kan je gewoon aan je vriend vragen om een meer traditioneel kostuum te kiezen omdat jij vindt dat hij dààr het knapst mee is en je hem daarin het liefst zou zien. Dat hij je dat toch niet kan weigeren op jullie trouwdag. Beetje vleien kan nooit kwaad ;=) Hij kan tegen zijn moeder bv. zeggen dat hij niet houdt van die moderne dingen. Zelfs als zij betaalt, denk je dat ze het haar zoon zou weigeren om iets aan te doen waar hij zich goed in voelt ? En anders aan je vriend zeggen dat jouw en zijn kleding helemaal niet bij elkaar zullen passen, als hij de smaak van zijn moeder volgt. Je kan maar proberen. Je hebt niks te verliezen.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
3-2-2010 17:30:41
Ik weet niet hoe de band is tussen jouw mama en jouw toekomstige, maar misschien kan zij mee gaan kiezen? Ik had dat probleem niet, want ik ben meegegaan met mijn man om te kiezen. Hij wist ook niet hoe ik er zou uitzien...
Groetjes,
Véro
|
|
Wendy
7-8-2010
|
3-2-2010 17:52:59
Ik begin ook stilaan te denken dat ik toch maar beter mee ga als ze echt gaan om te kopen. Ik denk dat ik anders geen oog meer dicht doe tot aan de trouw! God weet met welke wallen ik daar dan sta :-D Ik heb er ook al aan gedacht om een ander, soortgelijk kleed te laten zien maar het probleem is dat ze dan ook al weten dat het iets helemaal anders is dan iedereen van mij verwacht... Ik wil zelf ook wel zien hoe iedereens mond open valt van verbazing als ze mij voor het eerst zien. Iedereen gaat zeggen "dit hadden we niet van u verwacht" goh, ik heb nog wel een tijdje, ik vind er wel iets op. Ik zal mijn ventje nog wel eens aanpakken hierover :-)
|
|
Tine
7-8-2010
|
16-2-2010 20:08:37
Hoi Wendy
mijn toekomstige en zijn moeder en co. mogen van mij ook niets weten over mijn kleed. Dat wil ik dus zelf ook niet. In de winkel waar ik m'n kleedje gekocht heb, hebben ze me aangeraden om de foto mee te nemen naar de winkel waar het kostuum gekocht zal worden, en aan de mensen van die winkel de foto te tonen. Zo kunnen zij dan enkel kostuums tonen die passen bij het kleed. Ik heb dit aan mijn ventje voorgesteld, en hij vindt het een goed idee. Zo weet hij niets over m'n kleed, en zullen we toch samenpassen. Misschien een ideetje?
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|