Terug naar overzicht
Hey Ann,ik ben ook niet zo'n computerdeskundige, maar ik heb ook een website bij poink gemaakt. Nu vind ik dat je bij poink wel heel erg vastzit aan hun stramien, maar goed. Probeer eerst de layout van je website te bepalen. Als je ingelogd bent, dan kan je bij afbeeldingen hier voor de verschillende stukken van je site kiezen. Probeer wat uit, en je zal wel zien dat je er komt. Eens je dat bepaald hebt, kan je bij menustructuur de naam ingeven voor 'links' naar andere deeltjes van je pagina. Deze namen komen op je homesite er rechts bij (waar ook al bv. gastenboek en referendum staat). Om iets te kunnen zetten op een bepaald stukje site, ga je naar inhoud, dan selecteer je daar naar welk deel je wil gaan, en dan kan je daar bv. iets intypen, of zo, bijna net zoals in word. Vergeet niet op safe te drukken!Zo, probeer al eens wat uit, het zal wel lukken... je moet maar eens kijken op onze site: http://users.poink.be/martijn_els Veel succes!
Dag AnnIk ben ook geen computerwizard en heb ook ee website gemaakt als verrassing voor mijn zoetje. Ik vond het ook redelijk moeilijk en verwarrend in het begin, maar nu ben ik er toch mee weg.T'is zoals Els hier al heeft uitgelegd. Als je meer concrete vragen hebt kan ik je misschien wel helpen.Alleszins veel succes en laat maar weten als het gelukt is hé dan komen we eens kijken :)Mijn adres is users.poink.be/VickyLovesThierry GroetjesVicky09.09.06
Ik heb na het lezen van deze berichtjes hier ook op Poink een site aangemaakt. Leuk hoor!!Alleen....HOE krijg ik die foto's op mijn site? Ik kan ze wel uploaden maar als ik dan naar de site ga staan ze er niet op. Ook in het menu staat niets over foto's wat je kunt aanklikken. Ik ben nu op de FAQ en op help bij poink aan het zoeken, maar weten jullie hoe dat komt misschien?Alvast bedankt.Groetjes Mireille01-09-2006
Hey,als je een afbeelding ge-upload hebt, dan ga je nog altijd als je ingelogd bent, via inhoud naar dat deel waar je wil. Daar staat boven de tekstkader dan een bruin kadertje, als je even wacht komt er afbeelding invoegen. In de kader die je dan kiest kan je helemaal bovenaan dan kiezen wat je hebt ingevoerd (naast image url).veel succes!Els