Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hulp bij eigen website welkom!!

26-11-2005 23:15:44
Hello! Ik heb hier onlangs gelezen dat je op een eenvoudige manier een eigen website kunt maken bij poink. Aangezien wij elkaar via internet leren kennen hebben en mijn vriend eigenlijk een super computerfreak is, zou ik als verrassing een toffe site willen opmaken over ons en ons huwelijk. Ik kan hem hierover dus geen tips vragen.
Ik heb me reeds ingeschreven bij poink en heb een website, maar ik zou niet weten hoe ik eraan moet beginnen. Kan iemand mij helpen aub?? help.poink.be werkt niet bij mij en met die FAQ ben ik ook niet veel, ook niet met dat forum. zijn er mensen die me kunnen helpen?
Of zijn er uberhaupt mensen die evt als hobby zin hebben om in hun vrije tijd een site op te maken voor ons?

Graag jullie reacties!
Help me...
Ann

Ann
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 605

Els
1-4-2006
 Meld misbruik27-11-2005 9:38:47

Hey Ann,

ik ben ook niet zo'n computerdeskundige, maar ik heb ook een website bij poink gemaakt. Nu vind ik dat je bij poink wel heel erg vastzit aan hun stramien, maar goed. Probeer eerst de layout van je website te bepalen. Als je ingelogd bent, dan kan je bij afbeeldingen hier voor de verschillende stukken van je site kiezen. Probeer wat uit, en je zal wel zien dat je er komt. Eens je dat bepaald hebt, kan je bij menustructuur de naam ingeven voor 'links' naar andere deeltjes van je pagina. Deze namen komen op je homesite er rechts bij (waar ook al bv. gastenboek en referendum staat). Om iets te kunnen zetten op een bepaald stukje site, ga je naar inhoud, dan selecteer je daar naar welk deel je wil gaan, en dan kan je daar bv. iets intypen, of zo, bijna net zoals in word. Vergeet niet op safe te drukken!

Zo, probeer al eens wat uit, het zal wel lukken... je moet maar eens kijken op onze site: http://users.poink.be/martijn_els

Veel succes!

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik27-11-2005 16:56:54

Dag Ann

Ik ben ook geen computerwizard en heb ook ee website gemaakt als verrassing voor mijn zoetje. Ik vond het ook redelijk moeilijk en verwarrend in het begin, maar nu ben ik er toch mee weg.

T'is zoals Els hier al heeft uitgelegd. Als je meer concrete vragen hebt kan ik je misschien wel helpen.

Alleszins veel succes en laat maar weten als het gelukt is hé dan komen we eens kijken :)

Mijn adres is users.poink.be/VickyLovesThierry

Groetjes

Vicky
09.09.06

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik27-11-2005 23:24:57

Ik heb na het lezen van deze berichtjes hier ook op Poink een site aangemaakt. Leuk hoor!!

Alleen....HOE krijg ik die foto's op mijn site? Ik kan ze wel uploaden maar als ik dan naar de site ga staan ze er niet op. Ook in het menu staat niets over foto's wat je kunt aanklikken. Ik ben nu op de FAQ en op help bij poink aan het zoeken, maar weten jullie hoe dat komt misschien?
Alvast bedankt.
Groetjes Mireille
01-09-2006

Els
1-4-2006
 Meld misbruik28-11-2005 7:18:31

Hey,

als je een afbeelding ge-upload hebt, dan ga je nog altijd als je ingelogd bent, via inhoud naar dat deel waar je wil. Daar staat boven de tekstkader dan een bruin kadertje, als je even wacht komt er afbeelding invoegen. In de kader die je dan kiest kan je helemaal bovenaan dan kiezen wat je hebt ingevoerd (naast image url).

veel succes!
Els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...