Terug naar overzicht
hoi!1) laat je eerst en vooral niet opjutten door je bruidswinkel om snel schoenen te moeten vinden. ik moest ze eigenlijk hebben tegen januari, ik heb hen gezgd dat dat onmogelijk was en dat ik dan mijn pasbeurt wel zou uitstellen. wie vindt er nu trouwschoenen in de soldenperiode van de wintercollectie?2) ik trouw 22/5 en ben net wat begonnen met uitkijken. ik heb eind februari een dag uitgetrokken om verschillende winkels te gaan bekijken. dus je bent er goed vroeg genoeg bij.3) toch, ik was onlangs toevallig nog in mjin bruidswinkel en toen zag ik wel al een heel pak schoentjes staan..niet dat ze echt werken met seizoenscollecties, vaak komen die seizoen na seizoen gewoon terug..dus..ga maar een kijkje nemen..veel succes
Hallo Hilde,Ik ben mijn jurk gaan passen in december/januari en ik heb toen ook geen soldenkoopjes gezien op de schoenen. Ik denk inderdaad ook dat er geen echte seizoenen voor bruidsschoenen zijn. Ik ben toevallig zondag bij Torfs gaan kijken (wou gewoon eens de nieuwe schoenen zien) en heb er prachtige witte schoenen gevonden (nog tamelijk veel witte schoenen in de zomercollectie) en voor 40 euro dacht ik meenemen maar en kan ze achteraf ook nog aantrekken!
Hoi,Dankje al voor de reacties!Ik dacht idd ook eens langs te gaan ij torfs enzo, gewoon omdat ik niet echt van die hele chique schoenen wil...gewoon iets simpel wit, niets blinkend....
Hallo Hilde,Dat "moet" helemaal niet, als je er daartegen geen vind kan je er zeker in de winkel aandoen met de hoogte die jij in gedachten hebt....Laat je idd niets wijsmaken tenzij je het zelf wilt natuurlijk eh!Gwen14.05.2010.
de nieuwe collecties zouden normaalgezien in febr binnen komen heb ik me laten vertellen...ik moet in april m'n schoenen hebben, en ga in maart denk ik eens rondneuzen. :) Succes!
Heb intussen mijn agenda al eens nagekeken en ik ga zaterdag eens naar Gabrielli gaan in Roeselare...we zien wel...