Terug naar overzicht
Het is echt een super leuk gevoel he :).. en idd je hebt het nogal snel door wanneer het HET kleed is :) binnekort men 2e pas, kan niet wachten tot het zover is :) zou er elke dag in willen rondlopen :) xxx veel succes nog
PROFICIAT!! Geniet ervan! Zalig gevoel he, om "het ware droomkleed" te vinden :)
Hey hey, proficiat!Ik had ook bij hen 'n afspraak met gevoel dat ik 't daar zeker zou vinden. Nu ja... hier dan kleed al gevonden. Hoe was je behandeling daar? Idd zo dat je haar al opgemaakt werd en je schmink?
Hallo , ik dacht ook eens bij koonings te gaan kijken voor mijn bruidsjurk . Hebben ze daar verschillende prijscategorien of alleen de duurdere jurken ? Want mijn budget ligt niet zo torenhoog . Thanks .
Zo leuk he, dat 'dit is het!!!'-gevoel :) Alvast een dikke proficiat, wij trouwen op exact dezelfde datum :)
Ik heb afgelopen dinsdag mijn trouwjurk gekocht bij Koonings. Ik ben heel erg goed geholpen en de eerste jurk was meteen raak. Daarna nog wel andere aan gehad maar de eerste jurk is het dan ook geworden. Ik ben ook niet super smal maar werd al snel op mijn gemak gesteld.