Terug naar overzicht
Een visagiste komt normaal gezien na de kapper! Anders bestaat de kans dat de kapper tijdens het haar wassen een deel van de fond-de-teint wegwast.Een visagiste is opgeleid om het haar zo min mogelijk te verstoren.
volledig eens met liesbeth xx
Ik doe het juist omgekeerd,ik laat mijn haar de dag ervoor wassen en brushen. 'Sochtends eerst de make-up en dan het haar.Maar het hangt van je kapsel af, mijn wordt half opstoken met krullen.
de vrouw die mijn make up doet heeft ook gezegd om na de kapper dat te doen.groetjes
Bij mij wordt kapsel en make-up door dezelfde persoon gedaan, dus ik moet mij hier gelukkig niets van aantrekken, maar ik dacht da hij gezegd had eerst make-up en dan haar, maar ben niet zeker:sWaar ik wel zeker v ben is dat hij zei mijn haar zeker niet dag zelf te wassen, want dan is het voor hem moeilijker om ermee te werken (het wordt half opgestoken).
Het is zeker aan te raden eerst naar de kapper te gaan en dan pas de make-up te doen, zelf als het de dag ervoor gewassen word en juist nog moet opgestoken worden of.
De kapper bij ons zei dat het eigenlijk omgekeerd gebeurt. Je haar moet sowieso de avond vantevoren gewassen worden, anders is het de ochtend zelf te slap. Maar als de visagiste je gaat opmaken, moet ze je ergens vasthouden, en dat is meestal op je hoofd (zo zei onze kapster het). Desalniettemin laat ik het toch omgekeerd doen, is praktischer :D
Hallo,Ik moest eerst mijn kapsel doen, en als laatst make-up. Om zo veilig mogelijk te zijn met de make up.
hey, ik laat eerst mijn kapsel doen en dan make-up en dan mag ik nog eens terug gaan naar kapper om wat bij te werken