Terug naar overzicht
HeyMijn misboekje is ook af, ik moet enkel nog een tekst schrijven om mijn ouders te bedanken, maar daar ben ik nog op aan het broeden.Ik zal het doormailen. GroetjesVicky09.09.06
Hallo Liesje,Wij zijn op 10/09/05 getrouwd.We hebben ook heel wat tijd in ons misboekje gestoken voordat het eindelijk af was !Ik mail het je vandaag nod door dan zie je maar of je er iets mee kan doen.GroetjesSophie & Bart10/09/2005
Hallo Sophie,Kan je het naar ons ook doormailen, het onze is af, maar ik zou toch ook nog eens willen vergelijken.Alvast bedankt,Cindykrisverhaegen@skynet.be
Het mijne is ook klaar maar zou ik die van sommigen toch eens mogen bekijken?prutskefcb@hotmail.comAlvast bedankt!
Ik wil nu niet lastig doen, maar kunnen jullie het aub naar mij ook eens doormailen?Ik heb niet eens een gedacht hoé eraan te beginnen.Alvast bedankt, ladies!Groetjes,Sofie7/07/2007
En oeps, mijn e-mailadres vergeten: sofie.desmedt@loyens.comThanks!Sofie7/07/2007
Hallo,Als het mogelijk is mogen jullie dit ook naar mij opsturen.kathy.vandenbroeck@skynet.beDan moeten we toch al niet vanaf nul beginnen!GroetjesKathy23/09/2006