Terug naar overzicht
Dag Anouk, We zijn er enkele jaren geleden naar een trouwfeest geweest. Het is zeker een aanrader. Kathleen14/05/2010
Qua organisatie kunnen ze daar nog heel wat leren. Het laatste feest dat ik er meemaakte liep echt in het 100.Ze konden niet volgen met bediening. De gasten voor het dessert stonden er al en we moesten nog aan onze hoofdschotel beginnen. Om 19.30u aan tafel en om 21.30u hadden we onze hoofdschotel. En 't was niet om te zeggen dat het zo'n grote groep was (ong.70pers)Nee, ik raad de zaal niet aan.
Wij hebben er vorig jaar ons feest gegeven en waren heel tevreden. We waren 's avonds met 80 en de timing liep perfect zoals afgesproken: voorgerecht, soep en hoofdgerecht in 2 uur tijd, dessert anderhalf uur daarna. We hebben veel positieve reacties gekregen over het eten en over de gezellige zaal. Ik vind de zaal zelf niet superchique, maar ze heeft karakter en is 's avonds heel stemmig. De grote dansvloer vonden wij een pluspunt, en ook het feit dat er een tuin is voor de receptie. We zijn ook altijd vriendelijk ontvangen.
Wij doen er ons feest op 02/10/2010. Hebben al voorschot van 250 euro betaald. De volledige menu met dranken inbegrepen komt op 53 euro. dus ik vind dat het goe meevalt. we zijn er vriendelijk ontvangen en ze reageren direct op men mailtjes. denk wel dat het goed zit.