Terug naar overzicht
Ik wil je niet van styreek maken maar wij zijn hier langsgeweest en deze winkel komt recht uit de jaren stillekes... De slechtste ervaring van winkels tot nu toe (eigen huwelijk + ik studeer voor weddingplanner), om jezelf gerust te stellen zou ik toch maar eens tot daar gaan, maar ik en mijn zus konden er niet vlug genoeg buiten zijn. ahja en de verkoopster was er niet dus haar amper nederlands sprekende moeder moest ons helpen, wat ook niet bevorderlijk was... Succes nog!
Hoi iedereen,Ik weet niet wat de andere zeggen, maar ik was zeer tevreden met de diensten en het kleed die ik bij ziri.be heb gekocht. Het trouwkleed model Lucy die ik had besteld echt prachtig en de decoratie die ze hebben uitgevoerd was echt wel mooi en origineel. Alle gasten waren verbaasd.Dus ik zou zeggen, er is niet veel zorgen...
Ik had mijn kleed besteld bij www.ziri.be (Model Christal). Het kleed kwam op tijd aan, en ik heb er geen problemen mee gehad. Ik vond trouwens het afwerking echt wel prachtig en voor die prijs... niet makkelijk te vinden.Dus het komt wel goed denk ik.