Terug naar overzicht
Probeer is bij elsa Rainbow Shoes.Heb daar ook mijn 2 paar gekocht met hak van 8cm en 9cm !Ze zijn keimooi en zitten heel goed.Prijs zit rond de 150 €.Groetjes,TINA
Hey Cindy,Ik heb mijn trouwschoenen vorig weekend bij Van Loock gekocht en ze zijn 7cm hoog. Eigenlijk heb ik niet op de verschillende hoogtes gelet dus ik kan jou niet bevestigen of ze er schoenen hebben met een hak van 9cm... In ieder geval is het de moeite waard om er eens te gaan kijken.Groetjes, Caroline 21/08/2010
heb je al gekeken bij het merk van pink mooie colectie groetjes katjana
Zoek eens online op www.perfectdress.nl . Hebben jullie geen schrik voor pijnlijke voeten?
Als je ervoor naar Breda kan/wil rijden is Tsjari een aanrader!www.bruidsschoenen.nl
Mijn schoentjes zijn ook van Rainbow Shoe, 150 euro, hak 9cm, ivoor, gesloten aan de tenen en met een bandje zodat het stevig aan m'n voet zit. Ik heb ze gekocht bij Le Chapeau Antwerpen (mijn trouwjurk komt ook van daar). Zeker eens gaan kijken! Zij hebben veel keuze, vraag de catalogus! Succes!!!
Hey,Bij Gabrielli in Roeselare heb je een goede keuze uit bruidsschoenen! Ook voor de suite hebben ze zeer mooie schoenen!Groetjes
Hou er rekening mee dat je een hele dag op die schoenen moet stappen! Dus ik zou toch niet té hoog gaan, hoor!Trouwens, als je 's avonds je schoenen toch 'beu' bent en je platte schoenen wil aantrekken, komt jouw kleed wel 10cm langer, hé...Groetjes,Véro
Hey Cindy,Ik heb mijn killerheels :) bij Van Loock gehaald(ivoor kleur van LUCA RENZI)Wou eens voor plattere gaan maar ik loop dagelijks op hoge hakken en vind het geweldig dus ben toch voor de hoge gegaan!Veel succesgroetjesVicky&Filip 05/06/2010