Terug naar overzicht
hoi hoi ,ik weet niet van waar je bent maar heb mijn jurk bij karin in dilsen (limburg) gekocht. zeer mooie trouwjurken en helemaal niet duur
Ik heb een kleedje van Tilley in de solden in januari gekocht. Er hingen toen ook bruidsjurken in solden.Er is een periode dat er afprijzingen zijn bij bruidsjurken, maar wanneer?Verwacht wel niet teveel van jurken in solden. Da's vrij beperkt (en niet half de winkel ofzo) voor pasmodellen,...
In Brugge zou er een goede tweedehandswinkel zijn. Jurken van bruidjes die het 1 keer hebben gedragen en dan naar daar doen. Is hier al vaak vernoemd, met de zoekfunctie moet je die wel vinden.Nederland en Duitsland zou ook iets goedkoper moeten zijn.
Bij Robel in Roeselare hangen er ook kleedjes aan sterk verminderde prijzen.
Ik heb in juli een soldenkleedje van de vorige collectie gekocht & trouw nu in mei 2010. :)
bedankt allemaal voor de tips. Ik kom uit antwerpen maar wil wel eens een eindje rijden voor mijn trouwjurk. De solden van juli afwachten is inderdaad ook wel een goed plan.Tinneke
Beste, u zoekt een betaalbare fotograaf voor een communie/lentefeest, geboorte/zwangerschap, huwelijksfeest of jubileum? Voor alle gelegenheden is Iriepics er voor u.Contacteer vrijblijvend iriepics@live.be, stel uw vraag en wij geven u zo snel mogelijk antwoord.Vraag nu ook naar onze speciale valentijnsacties en communie/lentefeest actie en krijg bovendien naast een fotograaf aan huis ook nog een fikse korting!