TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
LeBart
|
5-2-2010 11:00:37
Ik heb er vorige zomer een trouwfeest gedraaid.
- ik heb er dus niet zelf gevierd - eten was lekker, buffet-vorm - bediening, buffetvorm - huisdj ... geen idee - versiering, tafelbekleding was van het dennenhof, de zaal ... bekleding trap en balkon was door het bruidspaar zelf gedaan. - prijs ... geen idee
Andere opmerkingen. Er een ander evenement aan de gang in de zijzaal, die mensen moesten over de dansvloer naar de toiletten.
Mooie zaal, die met een beetje bekleding zeker de moeite is. Een beetje inventiviteit met belichting geeft echt wel een meerwaarde.
cheers, LeBart
|
|
Anastasia
27-8-2011
|
5-2-2010 11:05:53
Ah oei, dat van ander evenement is wel niet zo leuk. Moeten we ons zeker over bevragen.
En ja, de mensen die van toilet komen sleuren we gewoon de dansvleur op (op hun trgweg) ;)
Er is idd mogelijkheid om een ander DJ te nemen. Als je interesse hebt om er nog eens te komen draaien, mag je me meer info sturen: kazhuroanastasia@hotmail.com
groetjess...
|
|
Karmen
29-5-2010
|
5-2-2010 19:02:56
Wij geven er ons feest op 29 mei. Tot nu toe horen we alleen positieve verhalen over het eten, de prijs hiervan valt ook goed mee in vergelijking met andere zalen in de buurt & kan je trouwens terugvinden op de website. De gastvrouw Inge is trouwens echt heel vriendelijk & behulpzaam. Alles is mogelijk & ze geeft ons ook veel tips mee. Wij zijn vorige week onze keuzes qua eten gaan vastleggen.
We kozen ook voor de huisDJ Kurt & hebben hier tot nu toe een erg goed contact mee. Voorlopig kunnen we echt niet klagen. ;)
|
|
Nele
10-7-2010
|
6-2-2010 11:37:23
Idem hier. Wij geven er ons feest op 10 juli en hebben er ook alleen nog maar goede dingen van gehoord. Ze werken ook met verschillende zalen, wij hebben er bijvoorbeeld twee, één waar het eten zal doorgaan en een wandere waar receptie en avondfeest zal doorgaan. Ze hebben ons ook verzekerd dat we geen last zullen hebben van eventuele andere evenementen.
Groetjes,
Nele
|
|
Kelly
11-7-2011
|
18-2-2010 21:44:42
beste Anastasia
Vorig jaar ging in het Dennenhof bruiloft van schoonzus door. Pluspunt was vooral de zaal. Eten, pastabuffet, vond ik niet zo lekker. Maar dat hangt ook van eigen smaak af. Soms nogal lang wachten om bediend te worden(drank). En kadootjes voor getuigen, lagen samen met bedankjes op tafel in begin van zaal, maar omdat er tegelijkertijd nog een ander evenement bezig was, lagen die er op het einde niet meer. Dus minder...
Over het algemeen wel leuke avond gehad, sfeer maak je zelf hé en vonden het een mooie, versierde zaal.
Groetjes Kelly
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|