Terug naar overzicht
hey, zie niet in waarom jij zou moeten panikeren. Een suite stel je toch samen naar keuze afhankelijk van je eigen familiesituatie :-)normaliter: bruid-bruidegomouders bruid, ouders bruidegom, getuige man + getuige vrouw, partners van die getuigen eventueel broers en zussen van bruid en bruidegomgroetjes ellen
bruid en bruidegom.bruidskindjes,ouders bruid en bruidegom en broers en zussen (met partners) en de getuigen.
Hey, bij mij nog veel ingewikkelder.Wij trouwen op z'n amerikaans nl.3 kleine bruidskindjes, 3 bruidsvriendinnen, 3 bruidsjonkers, 2 broerkes van mijn man(zd.meisje om mee te lopen) en dan nog een getuige + vrouw + beide ouders. De suite is in het lang maar mijn vriendinnen in het kort en weet ook niet goed hoe ze zullen moeten binnenkomen in de kerk. Zit ook met de handen in het haar.
Klassieke suite : kerk/wet : binnenkomen :bruidegom + moedermoeder bruid + vader bruidegomgetuige bruid + partnergetuige bruidegom + partnerbroer/zus bruid + partnerbroer/zus bruidegom + partnerbroers en zussen komen in volgorde van leeftijdals jij met je man wilt binnenkomen gaan jullie eerst, dan ouders bruid en ouders bruidegombuitengaan is jij met je man, dan ouders bruid, ouders bruidegeom etc...Voor die amerikaanse bruiloft zou ik het zo doen : bruidegom + moedervolwassen bruidsmeisjesbruidskinderenbruid + vaderde kindjes en bruidsmeisjes lopen altijd voor de bruid ...
HeyMoeilijk idd he. Mijn vriendin is een weddingplanner.Mss kan je bij haar ook even informeren?info@detrouwconsulente.beSucces met je huwelijkLief