Terug naar overzicht
Wij hebben ons feest hier geboekt.Heb er alleen nog maar positieve dingen over gehoord en de zaal is qua stijl echt ons ding!Enige minpuntje: je moet goed de kleine lettertjes lezen want ze hebben wel wat verdoken extra kosten vind ik.Maar tot nu toe zijn ze altijd heel behulpzaam geweest. Nu hopen dat ons feest even goed zal zijn:-)
Hallo Anja,Ik ben al naar verschillende feesten geweest in de Jachthoorn, maar nog niet naar een huwelijksfeest (hoewel je dit daar wel regelmatig ziet doorgaan). Wij vonden deze feesten telkens heel goed verzorgd. Over de prijs, kan ik je niets vertellen gezien we er zelf nog geen feest gegeven hebben.Succes ermee!Sarah
Vlak naast de jachthoorn is het rekreatief en wij doen daar ons feest. Veel goedkoper dan de jachthoorn! Misschien wat minder 'grand chique' maar dat kies je zelf natuurlijk :-)
Jachthoorn is een prachtige zaal heb hier al 2 trouwfeesten gehad maar nu mijn dochter trouwt gaan informeren zijn voor deze zaal is deze wel aan de duurdere kant wij feesten zelf nu in Bornem in zaal de rietgaard