TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Esther
11-9-2010
|
5-2-2010 19:33:16
Hallo Jessi,
heb nog niet zo heel veel goede dingen gehoord over chateau la motte, maar het ziet er wel prachtig uit natuurlijk! Hoeve Renwa in Heers ziet er ook mooi uit, en het eten is super! Ze hebben normaalgezien ook wel een site, als je het eens intikt op google kom je er wel op uit.
Veel succes! :)
|
|
Sofie
9-8-2011
|
6-2-2010 14:11:18
Hoi Jessi,
Het fijn genoegen op de tiensesteenweg in St-Truiden. Hof ten Steen in Orsmaal (op de steenweg richting Tienen). De beekhoeve in Neerlanden. Het fonteinhof in Borgloon. Keuze genoeg lijkt me :-) Zelf trouwen we in Hof ten steen. Veel succes en plezier met het zoeken van een zaal. Hou ons op de hoogte welke het geworden is :-)
Groetjes, Sofie
|
|
Maureen
11-9-2010
|
6-2-2010 20:33:24
Hallo Wij trouwen dit jaar op 11 september in het Fijn Genoegen en wij zijn hier tot nu toe héél content over, heel vriendelijke mensen en ze doen veel voor hun klanten. Zo zit alles in de prijs inbegrepen in de zaal gelijk stoelen, tafels, linnen en bloemstukken. Ook ben je niet verplicht de dj van de zaak te nemen. Je moet wel snel zijn want ze zitten tot september al helemaal vol. Zelf heb ik tot nu toe gehoord dat de Beekhoeve in Neerlanden wel mooi is maar redelijk duur. Je moet daar alles betalen, bestek, linnen, bloemstukken, tafels, stoelen en je ben verplicht een traiteur en de dj van de zaak te nemen.
Je kan misschien ook eens proberen bij De Waterhoek in Zoutleeuw en Salons Norfolk te kortenbos. Nog veel plezier met de zoektocht.
Maureen
|
|
B
25-9-2010
|
8-2-2010 14:47:23
Hey Jessi
Mijn verloofde en ik trouwen in september in De Tiendeschuur van het Speelhof in Sint-Truiden. Vrij origineel, voor zover we kunnen inschatten goeie prijs-kwaliteit én heel erg flexibele eigenaar (Bruno). We zijn helemaal verkocht! :)
|
|
Els
12-6-2010
|
11-2-2010 11:23:26
Al iets verder weg van Sint-Truiden kan ik je het Aulnenhof te Walshoutem aanraden. Ons trouwfeest zal er ook doorgaan. De mensen zijn heel vriendelijk, een mooie locatie en we zijn er al een paar keer gaan eten in het restaurant en dit was altijd super lekker ! Veel succes met de zoektocht.
|
|
nancy
7-8-2010
|
29-5-2010 10:10:18
Hey B, Is de 1000 euro zaalhuur van de Tiendeschuur van het speelhof in Sint-Truiden er in begrepen, of kom ze er nog extra bij. Bij ons zei hij dat het enkel bij fuiven is en nu zegt hij dat ze erbij komen, heb ik me vergist? Ik zal het graag van nog een klant weten, want 1000 euro extra is voor mij veel geld, boven het eten en drinken. Groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|