Terug naar overzicht
Dag IngeIk denk te weten waar je het over hebt.Bedoel je "embossing"? Kijk eens onder afbeeldingen in google. De nodige materialen zoals een lichtbak met pen zou je normaal kunnen vinden in een Pipoos winkel in je buurt (zie website). Ik hoop je hiermee geholpen te hebben en wens je nog heel veel succes met je uitnodigingen!GroetjesMargo
Hey Margo,bedankt voor je antwoord.en inderdaar zo iets zoek ik ongeveer maar ik dacht dat al eens gezien te hebben in een vorm van die dingen waar ze figuren mee perforeren. wat eigenlijk veel gemakkerlijker is als je maar 1 figuurtje nodig hebt.grietjes Inge
Bedoel je misschien 'ponsjes'? Die vind je echt overal: AVA, Pipoos, zelfs Kruidvat heeft ze!Groetjes,Véro
Nee geen sponsjes ik zoek iets waar je een klein hartvormpje in een kaart kan persen zo dat, dat er precies een beetje bovenop ligt.Groetjes
nee, een 'pons' is geen 'spons' ;), dat zijn die perforators met figuurtjes.Het is echt 'embossing' dat je zoekt. Het enige wat ik gevonden heb, is zo'n machine waar je je hele blad moet doorhalen ofwel een 'reliefstempel', maar die zijn heel duur.Misschien toch eens aan een drukker gaan vragen?Hou ons op de hoogte!Groetjes, (een andere) Véro