Nu Online
Momenteel zijn er 598 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

doordrukstempels

6-2-2010 7:18:56
Hallo,

Wij zijn zelf onze uitnodigingen aan het maken.
Nu was ik opzoek naar iets om een hartvorm in het verharde papier te krijgen dat komt dan zo een beetje naar boven. nu heb ik in de AVA al wel iets gevonden maar dat waren echt perforators in alle mogelijke figuurtjes maar dat is niet wat ik zoek.
maar weet ook niet goed hoe ik het moet uitleggen.
als iemand weet wat ik bedoel en weet waar ik zo iets kan vinden Help

Groetjes

Inge
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2010

Margo
4-9-2010
 Meld misbruik6-2-2010 9:24:02

Dag Inge

Ik denk te weten waar je het over hebt.
Bedoel je "embossing"? Kijk eens onder afbeeldingen in google. De nodige materialen zoals een lichtbak met pen zou je normaal kunnen vinden in een Pipoos winkel in je buurt (zie website). Ik hoop je hiermee geholpen te hebben en wens je nog heel veel succes met je uitnodigingen!

Groetjes

Margo

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik6-2-2010 9:51:56

Hey Margo,

bedankt voor je antwoord.
en inderdaar zo iets zoek ik ongeveer maar ik dacht dat al eens gezien te hebben in een vorm van die dingen waar ze figuren mee perforeren. wat eigenlijk veel gemakkerlijker is als je maar 1 figuurtje nodig hebt.

grietjes Inge

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-2-2010 18:06:57

Bedoel je misschien 'ponsjes'? Die vind je echt overal: AVA, Pipoos, zelfs Kruidvat heeft ze!

Groetjes,

Véro

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik6-2-2010 19:37:38

Nee geen sponsjes ik zoek iets waar je een klein hartvormpje in een kaart kan persen zo dat, dat er precies een beetje bovenop ligt.

Groetjes

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik7-2-2010 10:56:39

nee, een 'pons' is geen 'spons' ;), dat zijn die perforators met figuurtjes.
Het is echt 'embossing' dat je zoekt.
Het enige wat ik gevonden heb, is zo'n machine waar je je hele blad moet doorhalen ofwel een 'reliefstempel', maar die zijn heel duur.
Misschien toch eens aan een drukker gaan vragen?
Hou ons op de hoogte!
Groetjes, (een andere) Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info