Terug naar overzicht
hey,Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat het echt wel dik in orde is. maar je moet wel meer dan een jaar op voorhand vastleggen. Dus niet te lang wachten zou ik zeggen.groetjes
We hebben er al verschillende feesten meegemaakt en dat is steeds dik in orde.Over de eigenaars enz. kan ik niet veel zeggen, want wij hebben een andere zaal gekozen net omdat we er al zo veel feesten gehad hebben. Ik denk echter niet dat je over deze feestzaal te klagen zult hebben.
Hallo,We hebben ons trouwfeest gegeven in zaal 'Green' van Ter Venne. Wij zijn echt 200% tevreden. Supervriendelijk en attent personeel en echt wel super lekker eten!Van onze gasten hebben we niets dan complimenten gekregen!Bij het bekijken van de zalen krijg je heel veel goede uitleg en een duidelijke brochure! Zeker eens gaan kijken, zou ik zeggen!Groetjes en succes,Natalie.
Wij zijn al enkele keren hier moeten gaan eten voor verschillende feesten. Telkens tip top in orde. Zelfs zo goed in orde dat wij hier ons feest gaan geven.Op maandag en donderdag kan je tijdens bepaalde uren informatie gaan vragen.Hier geven ze je alle advies.Nathalie17/07/2010
gewoon doen!!!al veel feesten daar meegemaakt en ook zelf ons trouwfeest gegeven. gewoon bangelijk goed!!!
Van horen zeggen een hele goede zaal. Zelf op zoek geweest naar een zaal voor de zomer van 2011 en via via te horen gekregen dat deze zaal reeds volzet kan zijn. Hopelijk vind je nog een plaatsje.
Bedan kt voor jullie reacties! Het is blijkbaar echt de moeite! :) We gaan donderdag is tot daar voor meer info. Valt het mee qua prijzen? Grtjs
Hey, Ik heb net ook even gemailt en ben niet echt tevreden, dessertbuffet voor de gasten die naar het dansfeest komen blijkt niet mogelijk. Ik vroeg een offerte all-in en krijg enkel een worddocumentje met een hapje en tapje buffet. Bovendien mag je niet meer mensen naar het dansfeest laten komen dan naar het diner, dat vind ik wat spijtig want tenslotte betaal je toch ook voor die mensen, ze hebben er enkel misschien wat minder winst op.