Terug naar overzicht
Hey Evelien, Ik zit zelf te sukkelen met mijn tekesten die ook moeten rijmen :-)En voor de daggasten geef je het best een apart klein kaartje bij denk ik..en als cadeau tip heb ik vanonder op mijn uitnodigingen staan : Wilt u ons met iets verassen, dan hopen we dat het in een (envelopje) zal passen.Ik hoop je snel je rijmende tekst vindt en wens je alvast een fantastische dag toe ;-)Grtjs Wendy
Evelien,Laat Uw feestschoenen maar zolen, stem trompetten en violen want wij verwachten U, U raadt het alvoor de receptie, het diner en het bal !Als kadotip kan je schrijven zoals Wendy hieronder "Wil U ons met iets verrassen,..."ofwel "Al zijn we dan een prinsenpaar, ons kasteel is nog niet klaar !"Hopelijk zit er iets bruikbaars tussen.
hoi,Voor de mensen die heel de dag uitgenodigd zijn zetten wij:Na een toost op ons huwelijk komt het diner,Eten jullie met ons mee?Als het toetje en de koffie zijn geweest,dansen we de sterren van de hemel op ons feest!!!en als cadeautip: liefst voor ons huishouden geen geschenken, maar je mag altijd aan ons spaarvanrkentje denken!!Succes,Nathalie07/08/10
Nathalie,leen & wendyBedankt voor de snelle reactie ik zal het straks een voorleggen aan mijn verloofde en zien wat hij ervan vindt.Ik vind er toch leuke en goede dingen bij staan!nogmaals bedankt!Groetjes Evelien23/10/2010