Terug naar overzicht
hallo, wij trouwen ook op 28 augustus.:-)Ik heb alles al geregeld denk ik, behalve de bruidskindjes hun kleding, de videograaf,de zang voor in de kerk en de bedankingen. Dat hoop ik toch...;-)groeten
Hallo,Wij trouwen ook op 28/8/2010 om 11.15u voor de wet in Hasselt en om 15U voor de kerk in Diepenbeek.Waar trouwen jullie?Het volgende is geregeld:zaalfotograafvideograafkleedVervoer bruidspaarvisagieNog te doen:accessoires bruidkleding bruidegomuitnodigingmisboekjekleding bruidskindjesbruidsboeket en misversieringVervoer suiteNog heel wat werk voor de boeg...Groetjes,
Hey Shanna,wij trouwen ook op die dag! Nu begint het eindelijk korterbij te komen hé? Wij hebben vorig jaar zaal, gemeentehuis, dj, fotografen en visagiste/kapper vastgelegd. Enkele weken geleden hebben we een save the date-mail gestuurd naar onze gasten. Mijn jurk heb ik uiteraard ook al. De uitnodigingen weten we ook al maar nu zijn we nog aan de tekst aan het sleutelen. Voor de trouwringen en het boeket vind ik het nog wat te vroeg. Wij trouwen niet voor de kerk maar krijgen wel een langere "dienst" op het gemeentehuis en we zijn ook de laatsten die op die dag trouwen. Ik vind het allemaal zo leuk!groetjes,Kirsten
ey,Wij trouwen op 28 augustus om 11 u voor de wet en om 15u voor de kerk.Wat er al vast ligt:-fotograag-videograaf-trouwjurk-Kerk en stadhuis + priester-ceremoniemeester-vervoer -zaalwe zijn volop bezig aan:- ontwerp uitnodigingen (omdat we ze zelf maken)-misboekje- uitkijken naar accesoiresMoet nog gedaan worden:-kledij bruidskindjes-kledij bruidegom-verder bespreken met de priesterveel succes nog met de voorbereidingen en geniet er van :p
Stadhuis kunnen wij pas begin maart vastleggen (zou graag om 11u nemen), de kerk ligt vast om 13u. (is achter onze hoek). Wij trouwen in melsele.Wat is al gedaan:kerk en priesterfotograaftrouwjurkkostuum bruidegomvervoerzaalmisboekje(nog enkel drukken)uitnodiginen(nog enkel bestellen)accesoires bruidNOG TE DOEN:ringenbloemen en boeketschoenen(ben ik nu voor aant zoeken)
ja shana,definitief kunnen we het pas vast leggen in maart, maar omdat het een zaterdag is moesten we eerst toestemming vragen aan een schepen enzo dus het staat al in de agenda maar officieel kunnen we het pas vast zetten in maart
Wij 1 dagje vroeger en dus nog exact 200 dagen te gaan! Ik heb het gevoel dat het nog maar gisteren was dat de teller boven de 300 stond!
wij trouwen één dagje vroeger 27/08/2010
wij trouwen 28 augustus geregeld: stadhuis. bijna. we moeten nog een vertaald geboortecertificaat binnenbrengen nu donderdag (ik trouw met een UKburger) nog te doen: al de rest ;-)
toch nog veel stelletjes eh op de laatste zaterdag van augustus moeten nog altijd schoenen voor de bruidegom en de kleine dingetjes, definitieve afspraken enzo