Terug naar overzicht
Dag Kristel,bij ons is dit ook. Onze mis begint om 11u30 en we hebben geen receptie, dus vanaf 13u tot 18u hebben de gasten "niets" te doen. Diegenen die dichtbij wonen gaan gewoon overhuis, de anderen kiezen. Ik heb al van enkele gehoord dat zij toch ook over huis rijden, anderen eten 's middags iets in't stad of lopen er wat rond. Ik organiseer niks voor hen omdat zij zelf moeten beslissen wat ze juist willen doen, maar ik geef wel 'tips' wat interessant kan zijn om eens te gaan bekijken.groetjesSarah
Hey Sarah,en wat doen jullie ondertussen, want ik kan mij voorstellen dat jullie geen 5u aan een stuk foto's gaan trekken.
Wij trouwen om 12 u, daarna rijden we een uurtje naar de regio van onze feestzaal, eten we daar iets kleins van pakweg 13 u tot 14.30 u & dan vertrekken we op fotoreportage. De suite blijt dan wat lager zitten of kan wat door de stad kuieren. Ons feest begint met een receptie om 18 u.
Hey Kristel,wij zelf gaan eerst met suite iets eten in de feestzaal en vertrekken daarna voor foto's. Dan hebben we nog tijd om ons even op te frissen en dan ontvangen we de eerste -mssn te vroeg aangekomen - gasten.Ik wil dat het wat rustig verloopt en dat we dan ook is kunnen zitten. groetjes