Nu Online
Momenteel zijn er 536 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat doen tussen kerk en avondfeest

7-2-2010 9:10:10
Beste bruidjes,
Ik zit een beetje verveeld met het feit dat wij een leegte hebben tussen de kerk en het avondfeest.
Om 14u trouwen in de kerk dus rond 15u - 15u30 is dit afgelopen, onze feest begint om 19u.
Er zijn mensen die van ver moeten komen dus die kunnen we niet naar huis sturen.
Om nu een receptie te geven... ik denk dat dit overkill is, er moet al zoveel gedronken en gegeten worden.
Ik zoek eigenlijk een hele origineel manier om die namiddag met de gasten door te brengen (liefst niet te duur)
Ik las hier ergens over een huifkartocht, zoiets in die aard vind ik schitterend maar helaas is dit niet in onze buurt.
Kan iemand mij helpen, alle ideetjes zijn welkom, hoe zotter en specialer, hoe beter.
alvast bedankt en veel succes met het plannen van jullie huwelijk.
Kristel

kristel
5-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1093

sarah
12-6-2010
 Meld misbruik7-2-2010 10:34:55

Dag Kristel,

bij ons is dit ook. Onze mis begint om 11u30 en we hebben geen receptie, dus vanaf 13u tot 18u hebben de gasten "niets" te doen. Diegenen die dichtbij wonen gaan gewoon overhuis, de anderen kiezen. Ik heb al van enkele gehoord dat zij toch ook over huis rijden, anderen eten 's middags iets in't stad of lopen er wat rond.
Ik organiseer niks voor hen omdat zij zelf moeten beslissen wat ze juist willen doen, maar ik geef wel 'tips' wat interessant kan zijn om eens te gaan bekijken.

groetjes
Sarah

kristel
5-6-2010
 Meld misbruik7-2-2010 11:17:38

Hey Sarah,
en wat doen jullie ondertussen, want ik kan mij voorstellen dat jullie geen 5u aan een stuk foto's gaan trekken.

kristel
5-6-2010
 Meld misbruik7-2-2010 11:17:39

Hey Sarah,
en wat doen jullie ondertussen, want ik kan mij voorstellen dat jullie geen 5u aan een stuk foto's gaan trekken.

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik7-2-2010 12:10:22

Wij trouwen om 12 u, daarna rijden we een uurtje naar de regio van onze feestzaal, eten we daar iets kleins van pakweg 13 u tot 14.30 u & dan vertrekken we op fotoreportage. De suite blijt dan wat lager zitten of kan wat door de stad kuieren. Ons feest begint met een receptie om 18 u.

sarah
12-6-2010
 Meld misbruik7-2-2010 16:09:11

Hey Kristel,
wij zelf gaan eerst met suite iets eten in de feestzaal en vertrekken daarna voor foto's.
Dan hebben we nog tijd om ons even op te frissen en dan ontvangen we de eerste -mssn te vroeg aangekomen - gasten.
Ik wil dat het wat rustig verloopt en dat we dan ook is kunnen zitten.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...