Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreisbudgetvriendelijk

7-2-2010 12:49:47
Hallo allemaal,

Ben mijn hoofd aan het breken als ik ons budget uitreken. Het is zo dat we ook een huis gekocht hebben, waar we 1 van de wkeen in beginnen te verbouwen. ER is dus niet veel geld om een klein reisje te maken.
Zijn er nog bruidjes die met dit probleem zitten? Hoe lossen jullie dit op?

Blijven jullie gewoon thuis of weet er iemand een goedkoop alternatief?

groetjes,

véronique

véronique
21-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 669

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik7-2-2010 13:02:43

hoi,

wij hebben ook niet veel budget meer over om een reis te maken en voor ons is het zeker duur want wij hebben 2 kindjes die al moeten betalen.
wij blijven dus gewoon thuis wat we wel gaan doen is als er eventueel toch nog een klein budget over blijft een last minute boeken naar een bungalowpark, leuk voor de kinderen en zo zijn we toch even weg of anders gewoon thuis blijven maar wel enkele leuke uitstappen maken met de kindjes.

lesley

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik7-2-2010 13:17:02

hey,

Wanneer trouw je precies?
als jullie dit zien zitten kan een lastminute wel een oplossing zijn.

fly and drive in zuid spanje, portugal

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik7-2-2010 14:09:51

Wij zitten met exact hetzelfde probleem! Wij gaan afwachten hoe het precies zit met onze financiën een maand voor het huwelijk om dan nog een citytripje van een paar dagen te boeken :)

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik7-2-2010 14:47:41

wij zitten ook met de verbouwingen enzo, en het trouwen op zich kost veel geld :s, maar ik vond dat een reis er niet bij mag missen, we zijn ook al 2 jaar bezig en het zou de uitgesproken moment zijn om er eens even tussenuit te zijn en te genieten van ons samenzijn. Want dit gebeurd door de omstandigheden te weinig, wij gaan naar kreta voor 10 dagen, 1000 euro ( en ons verbruik daar nog) maar al bij al goed meevallen.xxxx

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik7-2-2010 16:56:58

Wij gaan een paar daagjes in een bed and breakfast, en gaan de rest van de vakantie met de tent weg... over budgetvriendelijk gesproken ;-)

Hilde
23-7-2010
 Meld misbruik7-2-2010 17:39:40

Hey! Wij zijn ook aan't bouwen dus voor ons zit er geen reisje in! Wij gaan het gewoon met ons tweetjes gezellig maken... Gaan fietsen met de picknickmand, daguitstapje met een restoke,...gewoon genieten van elkaar...

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik7-2-2010 17:54:37

Naar een schattig hotelletje in de ardennen of aan de kust?
Ik houd altijd de acties van Flair in't oog, zitten vaak kortingsboekjes bij voor hotelletjes in Belgie voor 1 of 2 nachten en die waren steeds heel goed!

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik7-2-2010 20:21:23

Onze bouw zal ook starten in de zomer, dus voor ons wordt het een korte citytrip. We moeten hem wel nog boeken! :)

Hase
1-1-2016
 Meld misbruik8-2-2010 17:56:52

Wij vliegen met Ryanair naar Pisa en doen 1 dag Pisa, 1 dag Lucca en 3 dagen Firenze. Voor de vluchten + overnachtingen (telkens in bruidssuite met internet, bad, ontbijtbuffet op een terras/balkon en sauna/jacuzzi in het hotel) betalen wij samen 800 euro voor ons tweetjes. En dat dus in juli!

Patricia
13-8-2010
 Meld misbruik8-2-2010 21:16:13

Wij besparen op het feest. Wij zitten al 2 jaar in de verbouwingen en hebben er ondertussen, naast onze oudste nog een tweeling bij. Het was dus hectisch en dit is het ideale excuus om er eens een weekje tussen uit te knijpen :-)

ilse
28-8-2010
 Meld misbruik9-2-2010 15:55:46

ey,

wij hebben ook net ons huis verbouwd en er komt bij dat we zelf ons huwelijk moeten bekostigen... eerst gingen we er een weekje gezellig thuis van maken en hier en daar een kleine uitstap maar nu overwegen we het om mss een week of weekend naar de waddeneilanden te gaan, niet zo heel ver en mooie straak

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums