Terug naar overzicht
Hallo Nathalie,Ik ben ook nog volop op zoek. Ikzelf trouw in augustus 2010 en ben van Vorselaar. Moest ik iets vinden, hoor je het zeker. Je mag meook altijd op de hoogte houden. Alle tips zijn welkomGroetjes,Veerle
Beste Natalie,Neem eens een kijkje op www.maximuz.be . Wij werken al geruime tijd samen met Hair and Make-up artist Valerie Carolus. Zij komt aan huis! Voor een proef make-up vraagt zij 50 euro en voor kapsel 30 euro eventueel 5 euro voor accessoires.(die worden gewoon bijgehouden tot de dag zelf) De dag zelf vraagt zij voor het haar 45 euro en de make-up 75 euro. Deze wordt dan extra gefixeerd zodat je heel de dag kan stralen.Wenst iemand van je entourage ook opgemaakt te worden kan dit ook uiteraard na bespreking met haar. Contacteer ons gerust indien u nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,Toon0495/23 69 21www.maximuz.be
Hallo Natalie,Ikzelf heb een proef gedaan bij Heidi Fonteyn uit het Gentse en was zeer tevreden!!Zij komt ook aan huis. Wij wonen tegen Brussel en dat is voor haar geen enkel probleem.Zeker een aanrader!Groetjes en veel succes!
Dag NatalieNeem eens een kijkje op www.peggytimmermans.be of www.beautifulbride.be De regio is Turnhout.Veel succes !
Ik woon in Nijlen en kan dus tot in Viersel komen, zonder probleem. Je kan me bereiken op sonja.scheurwegs@hotmail.com of 0478/47.10.12grts, sonja
fiogf49gjkf0dhey Natalie, ik ben visagiste/hairstyliste en kan je eventueel helpen, voor meer info graag een mailtje hani@live.be groetjes Hani
Bedankt allemaal voor de berichtjes Ondertussen heb ik mijn visagiste gevonden, heb al een proef laten doen en was super tevreden met het resultaat !! Voor de geïntereseerden www.chabelle.be een visagiste uit Ranst die op je trouwdag ook aan huis komt. Groetjes Natalie