Terug naar overzicht
hey,Wij hebben het zo gedaan als we de familie met kinderen willen uitnodigen zetten we er familie ... op anders was het bv Nele & Johan Van berg - BuylantSoms kom je inderdaad op je lijst volwassenen met partner tegen die nog thuis wonen en dan zou ik inderdaad evt een extra sturen maar zou dit niet voor iedereen doen die volwassen is een aparte sturen. Indien er een partner bij is en je wilt die mee uitnodigigen een aparte uitnodiging. Groetjes
Dag Karin,wij doe het als volgtDe heer en mevrouw X (ouders)De heer X en mevrouw X (volwassen zoon en dochter)We gebruiken wel telkens ook de voornaamJe hoeft zeker geen aparte uitnodiging te sturen, een extra lijntje erbij is geen probleem.groetenEva
hey, ik zou als de volwassen kinderen thuis wonen die eventueel wel met ouders om enveloppe vermelden. Indien deze reeds een partner hebben en partner uitgenodigd is, dan zou ik die een aparte uitnodiging geven. Vind dat beleefder en ook misschien wel een leuk souvenier.Aangezien wij een speelse uitnodiging gemaakt hebben met foto's van ons twee vinden we die bij veel mensen in de huiskamer terug en dit na 8 maand. groetjes ellen