Nu Online
Momenteel zijn er 414 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dresscode

7-2-2010 18:42:19
Wij trouwen op ne vrijdag den 13de. We willen dus ook dat de gasten liefst in zwarte kledij komen. hoe kunnen we dat op een speelse manier formuleren op de uitnodiging?

Uschi
13/08/2010

Uschi
13-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1327

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik7-2-2010 19:31:12

Ik zou het alleszins niet apprecieren. Ik draag nog altijd waar ik zin in heb.

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik7-2-2010 20:12:40

Da's echt geen vriendelijke opmerking Mila! Ga dan niet als je niet een beetje moeite kan doen.
Ik ben al meerdere malen naar feestjes met thema of dresscode geweest en het was altijd veel leuker dan op een gewoon feestje! Het geeft zeker een speciaal effect als je een kleurdresscode hebt!
Sorry Uschi, ik heb geen antwoord op jouw vraag... maar ga ervoor!

evy
1-3-2009
 Meld misbruik8-2-2010 7:29:29

Ik draag nooit zwart, dus ik zou er ook zeker niet zijn.
Ben er van overtuigd dat de meesten zoiets niet leuk vinden!

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik8-2-2010 7:52:04

Blijkbaar ben ik niet de enigste eh Veronique :-)
Zwart is dan ook de kleur van de dood

Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik8-2-2010 15:00:12

Ik vind het een dress-code gelijk een andere...
Dus, zeker doen, een rijmpje zal ik eens over nadenken, maar dress in black ;) vind ik simpel maar wel duidelijk !

Groetjes,
Stephanie

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik8-2-2010 16:51:34

Beetje luguber idee... maar goed, ieder z'n ding. (ik wil juist geen zwart)
Maar je kan toch gewoon erop zetten: dresscode: black. Ofzo?

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik8-2-2010 17:04:02

Het is ook niet mijn ding maar het is Uschi haar trouw dus gewoon doen!
Daarbij, iedereen heeft wel iets leuks zwarts in de kast hangen, maar niet iedereen iets groen/geel/paars/... dus ik denk dat velen mss zelfs blij gaan zijn met deze dresscode!

Een rijmpje daar ben ik helaas niet goed in, bij ons wordt het gewoon "Dresscode:...".

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik8-2-2010 19:14:36

ieder zijn dresscode!
kzou het thema gewoon een beetje inleiden met
zwarte kat en geen ongelukken
en vrijdag de 13de!

trouwens zwart is niet de kleur van de dood!
Ik trouw in het zwart!

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik8-2-2010 21:16:07

Wat vind je hiervan...?

Op onze grote dag,
willen we jullie iets vragen als dat even mag?
Een kleutje voor je kledij heel apart,
trek iets aan liefst in't zwart.

Groetjes Dorien
09.07.10

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik8-2-2010 22:27:24

ik vind het wel leuk en iedereen heeft wel iets zwart!

Wat ik wel onduidelijk vind is, of het gewone zwarte kledij mag zijn???

Of is het echt een thema-feest?

pffff ik ga toch liever in het zwart, dan dat ze me verplicht een suite-kleed laten dragen hoor

Joke
8-5-2010
 Meld misbruik9-2-2010 6:47:51

Waarom die negatieve reacties!
Ik ben ook al eens naar een trouw met dresscode geweest en toen stond er gewoon op de uitnodiging: dresscode: Black and White!
Zwart is zeer feestelijk!!
Laat je niet doen door de negatieve reacties, het is jullie dag!!!!!
En voor degene die dit niet zo vinden, als je het wil weten, ik trouw in het zwart!!!
Groetjes Joke

heidi

Meld misbruik9-2-2010 7:53:58

zwart kan zeer feestelijk zijn, zou er simpel dresscode; black and white opzetten,
trouwens die kleuren kunnen de mensen achteraf nog aantrekken, vind er niets doods aan, doen zou ik zeggen, zal leuk zijn en zeker op foto's een leuk effect hebben...

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik9-2-2010 12:17:14

hey,

vind de reacties ook maar allesbehalve.
In het zwart komen is toch zeker niet zo'n op kostenjager dan andere bruiden die verwachten dat iedereen in suitekledij komt.
Als jullie willen dat iedereen in zwart komt omwille van vrijdag 13 zou ik dit ook zo inkleden. Blijkbaar is dit dan een beetje een thema voor jullie :-)
Ikzelf was ook in het zwart, met witte toetsen...
groetjes ellen

Femke
26-2-2011
 Meld misbruik10-2-2010 11:35:22

Hey,

Laat je niet doen door de reacties! Zwart vind ik juist een sexy kleurtje en niet doods. Je kan met zwart zoveel kanten uit.

Ik heb trouwens ook een zwart/wit kleed op het oog voor mijn huwelijk en onze uitnodigen zullen ook black/white zijn, net zoals onze feestzaal ook in deze zin is (vrij donker grijs met wit volledig).

Het enige kleur dat ik toesta, is mijn droomauto.... Juist om het effect te versterken!

En ik ben ook al op huwelijken geweest waarbij op de uitnodiging stond dat we zeker geen rood mochten dragen (zelfs niet als kleur in je outfit ergens verwerkt), niemand deed daar moeilijk over!

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik19-4-2010 22:16:00

Ik voel me zo belachelijk da ik dit ga typen maar het kwam ineens in mij op :p

Dress in black or we will be back :p

Groetjes !!

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik20-4-2010 0:26:21

doen waar je je goed bij voelt ... vin ik persoonlijk ..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info