Terug naar overzicht
HeykesIk trouw de 16de april en dit zijn dingen die ik nog moet doen:- bloemen bestellen voor de kerk- snoepzakjes maken voor de kindjes (ook alles in huis)- nadat iedereen bevestigd heeft mijn tafelschikking in orde maken - ringen ophalenthats it bij onsHet begint in te korten égroetjes Petroeska16/04/2010
Hoi,Wij trouwen op 24april en dit moeten wij nog doen.Ringen ophalenSnoepzakjes maken voor de kidsUitnodigingen def laten drukkenTafelschikking aanpassen aan degenen die niet zouden komenMisboekjes laten maken als priester het heeft nagekeken.Geschenkje voor getuigen.Krijg af en toe wel een beetje kriebels. Kijk er enorm naar uit.groetjes stephanie
Ik trouw 17 april en dit is mijn lange lijstje nog:- Enveloppe schrijven (hebben onze uitnodigingen pas 20 februari)- Bloemen en corsages bestellen- Extensions laten zetten- Kostuum voor mijn ventje- Taart nog kiezen (dit weekend een proef bij Petit Gateau, Del Rey al gehad)- Nieuwe afspraak maken met feestzaal- Nieuwe afspraak maken met ceremoniewagens voor juiste planning- Reispas aanvragen- Ringen kiezen- Versieringen kopen- Bedankjes afwerken- Bruidssuiker bestellen- Kado's voor ouders- Getuigen nog vragen (I know we're late)En wss nog een heleboel dingen... :)
Hey Mandy en mede-bruidjes,bij ons lopen de voorbereidingen zowat op zijn einde, alles is ver klaar, de uitnodigingen zijn al aan iedereen afgegeven en opgestuurd, nu is het wachten op bevestiging en beginnen aan de tafelschikking..Mijn menu's zijn klaar, de naamkaartjes ook...Zaterdag gaan we kijken voor het kostuum van mijn toekomstige, en binnenkort eens voor het bruidsboeket...Ik ga het nog missen, die voorbereidingen, maar anderzijds ga ik ook wel blij zijn als de dag er eindelijk is! grtz!Ilse10.04.2010
ouch...Een aantal zaken zijn bij ons wel in orde zoals huwelijkskaars, uitnodigingen, schoenen, kostuum. Maar de rest is een beetje achtergebleven. Meer dan een maand heb ik niets meer gedaan voor den trouw, ik bleek zwanger te zijn en dan is dat huwelijk dus echt niet belangrijk. Nu is het extra moeilijk want ons kleintje is niet meer, ik loop de muren op en heb blijkbaar nog veel te doen;- adressenlijst vervolledigen + transparante labels laten copiëren (heb geen laserprinter)- proefkapsel + 1e pas - proef make-up- gastenboekjes- bedankjes afwerken- taart bespreken- versiering tafels- ringen opvolgen- mooie plekjes zoeken ism fotograaf- openingsdans- afspraak DJ- lingerie- kapel zoeken (voor foto's, kerk gaat niet door)- bloemen bespreken- tafelschikking- bedankfoto ontwerpen voor op de avond zelf af te kunnen gevenen dan ga ik nog heeeel veel vergeten zijn...groetjes,Karla 16/04/10
Mandywij trouwen ook 10april in Puurs.Ik vind dat we al redelijk ver staan. Toch heb ik nog een hele lijst met to do's!-gastenboek maken-snoepzakjes voor kindjes maken-misboekje laten drukken-cadeautjes bestellen (weten wel al wat en waar)-decoratie kopen, weten we ook al wat en waar-eerste pas nog meemaken! ongeduldig aan het wachten :-)-ceremoniewagen zoeken, onze oorspronkelijke is afgesprongen-Dan hebben we zelf nog wat creatieve ideetjes voor ons feest die we nog moet uitwerken, dus daar zal nog wel tijd inkruipen! Maar maakt het wel leuk en persoonlijkWe tellen al enorm af! maar we amuseren ons wel et alle voorbereidingen!Groetjes