Terug naar overzicht
veel succes vanavond!!!!!!!!!!!groetejs sofie
hey kitty,ik ben ook van bornem en geef mijn feest ook in een zaal aanpalend aan een cafe voor dezelfde huurprijs van de zaal. hebben jullie ook mss zaal victory in bornem?wanneer is jullie huwelijk?lesley12/06/2010
Yep zaal victory en we hebben geboekt voor 11 september. Die madam zei al dat er veel trouwers waren voor deze zomer. Al 16 weekends gaan dit jaar naar trouwers.We zijn wel van Willebroek maar kenden de zaal van Ronny Cuyt zijn feestjes.Jij trouwt in juni?Met welk concept trouw je in die zaal? Een heuse feest met eten en drinken of een dansfeest?x Kitty
hey,wel leuk te lezen dat er nog iemand is die die zaal gekozen heeft.wij hebben in die zaal eerst een receptie, daarna ons avondfeest met koud buffet en dessertenbuffet en achteraf een dansfeest.Wat is jullie idee?hebben jullie al een gedacht van hoe je de zaal wil versieren?lesley
hallo ik wil gewoon even laten weten dat ik nu op het forum 2 verschillende prijzen heb gelezen voor dezelfde zaal te huren in victory te bornem , de ene betaalde 200 euro en de andere 450 das wel straf he ,zou ni mogen kunnen vind ik . wij gaan ook eens horen achter de prijs ,ben benieuwd.
hallo ,we zijn nu ook gaan horen achter de prijs van zaal victory in bornem en het was 450 euro voor een zaterdag. wou ik toch even laten weten grts.