Terug naar overzicht
Ik wou gewoon even laten weten dat ik ook de 10e juli trouw.Mijn videograaf is video mario uit Aartrijke, maar hij is dus al bezet.Veel succes.Heidi
ey,wij hebben rovika, zeer vriendelijke mensen, zeer mooie beeldkwaliteit en ze spreken eerst een paar keer af om je zeker op je gemak te voelen bij hen de dag zelf. Want ze willen niet als indringers gezien worden die dag aangezien ze je de ganse dag volgen dus contacteer hen zeker eens!mvg ilse
Hey Ilse,Bedankt van de info! Ik heb hen net een mailtje gestuurd. Hopelijk krijg ik gauw antwoord. Hoeveel betalen jullie voor hun diensten?Groetjes,Dorien
Hey Dorien,Wij zijn nu ongeveer een 2 tal jaar geleden getrouwd... ongetwijfeld de mooiste dag van ons leven... dit mede dankzij onze fotograaf en videograaf, want dankzij hen kunnen we deze prachtige dag nog regelmatig opnieuw "beleven".Onze videograaf van toen noemt Freddy en hij zit in Zoersel... hij doet zijn werk echt met een passie voor het vak en dit kan je uit allerlei dingen opmerken... ik kan je enkel zeggen... neem contact met hem op en vraag of je een voorbeeld mag zien... dan zal je direct zien wat ik bedoel... buiten dit is hij HEEL redelijk van prijs...Ik heb zijn e-mail adres eventjes voor je opgezocht en dit is: fre4@telenet.beVeel succes! En geniet van de voorbereidingen!L.
ey,al iets terug gehoord? van rovika?
Beste Dorien,Mocht je nog niemand hebben voor jullie huwelijksreportage, huwelijksvideo neem eens contact op met info@ragnaprodutions.comGroetjes,Ilse
Hey daar, Als je echt wil uitpakken...thevipfactory.com Ze zitten in Heusden. Wij zijn alvast overtuigd Succes
Hey! Bedankt van jullie reactie! Wij hebben ondertussen onze videograaf gevonden. Het wordt LFant Productions. Bedankt van jullie hulp hé! Groetjes, Dorien