Terug naar overzicht
sorry ik kan je niet helpen, maar ik wou je wel even feliciteren met je prachtige smaak! :-)
Hey Sara,Hier nog een Maggie fan !!!Ik heb mijn de Fiorenza (rood)in bestelling staan en kijk er zo naar uit (pas op 17 maart). Ik heb in Belgie geen enkele winkel kunnen vinden met een uitgebreidde collectie. In Nederland daarentegen wel :). Bel is naar de Honeymoonshop in Rotterdam. Grote winkel met bijna uitsluitend Maggie jurken (echt 100-den). Heel symphatieke mensen, helpen je heel goed, en zijn bereid alles te doen om je de jurk te laten zien die je wilt (hebben die van mij speciaal laten overkomen om te passen). Zie wel dat je nenoeg tijd hebt want bij was de timing :- 9 mei eerste bezoek, na dit bezoek had ik nog 3 kleedjes over (waarvan ik er 1 dus niet had kunnen passen in de kleur die ik wou)- 9 augustus : 3 kleedjes in de versie die ik wou binnen. Heb dan ook direct besteld !!! Natuurlijk is het het ene kleed geworden dat ze hebben moeten laten overkomen :)- 17 maart : 1 ste pasEr is dus al gauw een dikke 7 maand over gegaan om het kleed op maat te laten maken.Bel ze dus en leg ze jouw probleem uit.Binnen de korste keren heb je jouw droomjurk aan (en Rotterdam is echt niet zo ver hoor).Succes.TINA1.5.10
Hallo,Mijn kleed is ook van maggie sottero en komt van la sposa in Roeselare, je moet anders eens bellen naar daar en vragen of ze het binnnen hebben in dat kleur.Veel succeslindsey
fiogf49gjkf0dIk wil graag ook de Reese jurk, indd in honeymoonshop te vinden voor een prijs van 1250 a 1500 euro... ik vind het prachtig, echt iets voor mij al hoop ik dat ik ermee zal staan ... : ) ik vond ook een site waar ze de jurk namaken, 300 euro kost het jurkje mij dan... geen idee of het te vertrouwen is,! laat jij eens weten of jij al gaan kijken bent? wat voor figuur heb jij ? of maat? gewoon om eens te weten ik laat mij nogal vlug ontmoedigen als ik voor de spiegel sta.
fiogf49gjkf0dHallo! De jurken van Maggie Sottero zijn geweldig! Ik heb de mijne gevonden bij Pierre-Yves in Brussel. Ik kijk er erg naar uit om voor een eerste keer te gaan passen :) Veel succes met de zoektocht!