Terug naar overzicht
november rain ( guns n roses)zij of lopen op het water ( marco borsato )you are the raeson ( koen en sarah)i belong to you ( barbara dex)up where we belong ( j cocker en j warnes)heb ik ooit gezegd (clouseau)de roos ( an christie)from this moment ( shania twain )still the onegoh er zijn er zoveel mooie, hangt ook een beetje vanaf wat je wil succes nog met je keuzegroetjes liesbeth
Hey Katrien,Wij hebben volgende liedjes gekozen :* Endless love (Mariah Carey&Luther Vandross)* How do I live (Leann Rimes)* Truly (Lionel Richie)* A song for mama (Boyz II Men)* A whole new world (Aladdin)* On the wings of love* Islands in the stream (Dolly Parton&Kenny Rogers)Nog veel plezier mer jullie voorbereidingen !!Groetjes,Cindy
* everloving (moby) = instrumentaal* bluesette (toots thielemans) = instrumentaal* ik heb je lief (stef bos)* until (sting)* the colour of my love (celine dion)* a beautiful day (U2)have I told you lately (van morrison)
De enige raad die ik je zou geven is gewoon de liedjes nemen die volgens jou bij jullie eigen persoonlijkheid passen, er niet teveel bij stilstaan of dit of dat wel of niet in een kerk zou gepast zijn. Wanneer de priester instemt met je keuzes is alles in orde. Onze muziekkeuze is zelfs enorm gedurft; enigma, billy idol, marco borsato, meatloaf, queen en starship. Veel succesDaniëlle
Hallo, bij ons zingt een jeugdkoor uit Roeselare in de mis. Ze zijn 70-koppig en zingen onderandere:Perfect Day (Lou Reed)I will follow himSanomi (Urban Trad)Ik hou van u (Noordkaap)Amazing Grace...Hun pianist speelt ook het thema van Titanic en van Amelie Poulain.
De familie van de bruid: Mendelsonmarswim soutaer: Ik hoor bij jouClousaeu: Altijd heb ik je liefNovastar: The best is yet to comeThe Corrs: At your side ( Een zeer leuk afsluitnummer voor de misviering)
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be
kijk eens op www.huwelijksmuziek . tk ! daar staat een lijstje!