Terug naar overzicht
kan je niet vragen of je de bon niet mag in wisselen voor suite kledij...? Mss voor mensen die in de suite lopen... Of naar de winkel gaan... Maar zeggen dat je geen traditionele bruid bent en meer in de suite kledij wil zoeken... Zo heb je meteen iets voor een galabal of een ander feest...Hem niet gebruiken zou dom zijn!!! Heel dom :-)Groeten,Astrid11/09/10
hallo!wat een toeval, ik heb ook net een bruidsjurk gewonnen!Op mijn bon staat wel dat ik deze eventueel kan overdragen aan mijn mama (voor suitekledij dan...) misschien eens navragen?
doorverkopen
Als je niet echt een suite kleed nodig hebt, doorverkopen aan een klein prijsje zou ik zeggen, je zou er iemand super blij mee kunnen maken :)
Hey Ellen,Ik zou dit ook door verkopen of navragen of je het eventueel kan gebruiken voor suitekleding...Groetjes Nancy
tips welkom om een trouwkleed te winnen!!!zou welkom zijn
Ik zal eens navragen bij de winkel of ik hem mag doorverkopen, zou er inderdaad wellicht wel iemand een plezier mee kunnen doen.Had er anders aan gedacht om gewoon een kleedje te kiezen en dan te verkopen op internet, voor het geval dak hem nie mag doorgeven... Maar ik weet eigenlijk nie of ik da verkocht zou krijgen op internet
van welke winkel is die bon, mijn vriendin is op zoek naar bruidskledij.Succes
Hoi,Ik heb ook een vriendin die een jurk gewonnen heeft maar er al ergens anders eentje gekozen had. Zij kan de bon enkel doorgeven aan familie voor een suitekleed. Opletten dus en eerst goed navragen zou ik aanraden alvorens je de bon door geeft of doorverkoopt aan iemand anders.Veel succes ermee!Groetjes