Nu Online
Momenteel zijn er 639 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hallo mooie bruidjes

9-2-2010 8:09:04
Ik wou eventjes weten hoe andere bruiden de voorbereidingen ervaren? Verloopt alles goed? Wat moeten jullie nog regelen? Doen jullie alle voorbereidingen samen?

Groetjes Nancy

Nancy
31-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 856

Sophie
22-5-2010
 Meld misbruik9-2-2010 10:15:37

Ik geniet heel erg van alle voorbereidingen!!! Mijn vriend is altijd enthousiast en gaat overal mee naartoe, maar ik moet zeggen dat de meeste initiatieven wel van mij komen ;-) Ik heb dan ook al altijd een idee gehad van hoe ik mijn droomhuwelijk graag wil en hij gaat daar nogal in mee ;-) Ik vind het een leuke periode die je samen meemaakt, samen naar ons dagje toeleven...! Het mag gaan komen!!! 22 mei 2010 ;-) Succes en vooral GENIETEN!!!!!!!!!!!!!

Nancy
31-7-2010
 Meld misbruik9-2-2010 10:55:55

Hey Sophie,

Ik moet zeggen dat ik net zoals jou ben..Ik heb ook een beeld van mijn droomhuwelijk en wil dat alles perfect verloopt, het meeste regel ik ook, natuurlijk wel in samenspraak met mijn toekomstige..We kijken er ook beiden naar uit.! Dank je...Ik wens jullie een stralend huwelijk!

Groetjes Nancy

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik9-2-2010 13:34:55

Hello,

we doen veel samen, maar ik regel het meeste wel. Van mij hoeft niet alles perfect te zijn, ik zou me er alleen maar ongemakkelijk bij voelen. Maar ik denk wel dat onze dag heel mooi wordt, en dat het er eentje wordt om nooit te vergeten! Helemaal zoals ik altijd gedroomd had! :-)

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik9-2-2010 15:16:17

ik ben degene die alles regelt, ik probeer wel zoveel mogelijk te overleggen met mijn vriend maar hij is niet in alle zaken even geïntresseerd. de aankleding van de zaal, traiteur, dj, ringen. zulke dingen heeft hij allemaal mee geregeld en besproken maar de zaken zoals de fotograaf en het vervoer heeft hij aan mij overgelaten.
enkel qua openingsdans komen we niet echt tot een compromis.

lesley

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...