Nu Online
Momenteel zijn er 437 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Olielamp regio Limburg

9-2-2010 9:50:01
Goeiemorgen!

In plaats van een huwelijskaars, ben ik op zoek naar een 'huwelijksolielamp'. Een tijdje geleden is hier dezelfde vraag gesteld, en kwamen er antwoorden van winkels in Oost- en Westvlaanderen. Ik woon echter in Limburg, en als ik niet zo ver zou moeten rijden, zou dat mooi meegenomen zijn! - Dus: kent er iemand een winkel in Limburg waar je mooie (al dan niet bedrukbare) olielampen vindt?

Groetjes
B

B
25-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1237

sofie
24-10-2009
 Meld misbruik9-2-2010 9:55:50

eens het tuinassortiment in de interieurzaken komen kan je daar heel mooie olielampen vinden, dus efkes uitkijken in die zaken en je zal er zeker eentje vinden.
succes met de zoektocht

B
25-9-2010
 Meld misbruik9-2-2010 11:11:05

Sofie - bedankt voor de tip :)
Om ook maar even te reageren op m'n eigen vraag, ik ben ondertussen een winkel in de nabijheid van Leuven tegengekomen, ga maar eens naar creatypha punt be (Gifts, Geschenken, Beelden). Mooi!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...