Terug naar overzicht
Proficat! Ik heb daar ook zo van wakker gelegen dat de mensen zeiden "tis toch maar een vakantie he", maar ik vond da dus ook heel belangrijk...En naar waar gaat DE reis van jullie leven als ik vragen mag?Geniet nog van alle andere voorbereidingen...Groetjes,Ans
Hey Naar waar ga je?Ik ben ook volop aan het zoeken.We gingen eerst voor West Amerika maar door de aankoop van onze bouwgrond en de komende bouw hebben we besloten om het wat dichter bij huis te zoeken. We kijken uit naar Sicilië of Kroatië.GroetjesKathleen
hej,We hebben besloten, ondanks het feit dat we ook gaan bouwen, van toch een prachtige reis te maken. Aangezien we dan ook tamelijk snel aan kindjes gaan beginnen, en je met kindjes nu toch ook niet echt verre reizen maakt. We gaan 2 weken naar Bali, niet echt een rondreis, maar wel in 2 verschillende hotels vanwaaruit we uitstappen gaan doen. Ik kijk er echt al naar uit!De volgende stap is de ringen beslissen.groetenEva
Hey Eva,wij zijn ook nog aan het wikken en wegen voor de huwelijksreis maar ons oog valt voorlopig ook op Bali.September is blijkbaar een moeilijke maand om een bestemming zonder regenseizoen of orkaanseizoen te vinden :)Mag ik weten met welke touroperator je werkt en welke de twee hotels zijn die je uiteindelijk gekozen hebt?Groetjes,Shari
hej Shari,Kan je mij een emailtje sturen op eva_naessens@hotmail.com? Dan stuur ik jou al de info door.Eva
Wij gaan ook naar Bali.een strandvakantie en 4dagen rondreis.Geboekt via Jetair.
Ook wij gaan naar Bali! 2weken en in 4 verschillende hotels.Btw, ivm het 2dagen later vertrekken: wij trouwen op zaterdag en vertrekken zondag, alles moet dus al volledig klaarstaan de vrijdag ervoor! Vlucht is gelukkig wel pas 's avonds zodat we nog beetje kunnen slapen.Veel plezier nog met de voorbereidingen alvast!
amai Bali is populair. wij gaan naar Tanzania of Kenia!
Wij gaan naar Mauritius in september. Dan is het daar winter, maar de winters zijn warm en droog! mauritius is tevens een land waar je echt goede kortingen krijgt als bruidspaar en natuurlijk paradijslijk mooi :-)
wij gaan naar namibië! ook helemaal zelf geregeld!