Nu Online
Momenteel zijn er 678 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis geboekt

9-2-2010 11:53:28
dag bruidjes,

Gisteren een last van mijn schouders gevallen nu onze huwelijksreid geboekt is! Was er al meer dan een maand mee bezig, prijsoffertes aanvragen hier, daar, nog eens bellen, nog eens emailen, weer eens vergelijken ...

Was dan eindelijk tevreden met het uiteindelijke voorstel, mooie hotels, vluchten oké, binnen budget en mijn ventje zag het ook wel zitten. Maar dan komt hij af, maar zouden we ook niet naar daar kunnen gaan of naar daar (gans andere landen en regio's). Ik was zo gefrustreerd al van al dat zoeken en vergelijken dat ik kwaad werd. Maar hij heeft dan uiteindelijk, na zelf wat zoekwerk, wel gezegd dat het oké was.

Ben wel blij dat dit nu geregeld is en dat we verder kunnen met de andere plannen.

We zullen wel alles goed moeten voorbereiden aangezien we 2 dagen na ons huwelijk al vertrekken, vroeg in de morgen.

groeten
eva
10/07/10

Eva
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 621

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik9-2-2010 12:38:46

Proficat! Ik heb daar ook zo van wakker gelegen dat de mensen zeiden "tis toch maar een vakantie he", maar ik vond da dus ook heel belangrijk...

En naar waar gaat DE reis van jullie leven als ik vragen mag?

Geniet nog van alle andere voorbereidingen...

Groetjes,
Ans

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik9-2-2010 12:38:56

Hey

Naar waar ga je?
Ik ben ook volop aan het zoeken.
We gingen eerst voor West Amerika maar door de aankoop van onze bouwgrond en de komende bouw hebben we besloten om het wat dichter bij huis te zoeken. We kijken uit naar Sicilië of Kroatië.

Groetjes
Kathleen

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik9-2-2010 13:06:12

hej,

We hebben besloten, ondanks het feit dat we ook gaan bouwen, van toch een prachtige reis te maken. Aangezien we dan ook tamelijk snel aan kindjes gaan beginnen, en je met kindjes nu toch ook niet echt verre reizen maakt.

We gaan 2 weken naar Bali, niet echt een rondreis, maar wel in 2 verschillende hotels vanwaaruit we uitstappen gaan doen. Ik kijk er echt al naar uit!

De volgende stap is de ringen beslissen.

groeten
Eva

Shari
11-9-2010
 Meld misbruik9-2-2010 15:34:55

Hey Eva,

wij zijn ook nog aan het wikken en wegen voor de huwelijksreis maar ons oog valt voorlopig ook op Bali.

September is blijkbaar een moeilijke maand om een bestemming zonder regenseizoen of orkaanseizoen te vinden :)

Mag ik weten met welke touroperator je werkt en welke de twee hotels zijn die je uiteindelijk gekozen hebt?

Groetjes,
Shari

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik9-2-2010 16:23:19

hej Shari,

Kan je mij een emailtje sturen op eva_naessens@hotmail.com? Dan stuur ik jou al de info door.

Eva

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik9-2-2010 16:33:19

Wij gaan ook naar Bali.
een strandvakantie en 4dagen rondreis.
Geboekt via Jetair.

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik9-2-2010 19:18:34

Ook wij gaan naar Bali! 2weken en in 4 verschillende hotels.

Btw, ivm het 2dagen later vertrekken: wij trouwen op zaterdag en vertrekken zondag, alles moet dus al volledig klaarstaan de vrijdag ervoor! Vlucht is gelukkig wel pas 's avonds zodat we nog beetje kunnen slapen.

Veel plezier nog met de voorbereidingen alvast!

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik9-2-2010 19:38:25

amai Bali is populair. wij gaan naar Tanzania of Kenia!

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik10-2-2010 19:44:53

Wij gaan naar Mauritius in september. Dan is het daar winter, maar de winters zijn warm en droog! mauritius is tevens een land waar je echt goede kortingen krijgt als bruidspaar en natuurlijk paradijslijk mooi :-)

lizi
21-8-2010
 Meld misbruik11-2-2010 21:28:31

wij gaan naar namibië! ook helemaal zelf geregeld!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums